Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برایت ساید، اگر کسی وجود داشته باشد که بداند داشتن آرزویی بزرگ و رسیدن به آن چه معنایی دارد، او کسی نیست جز چلسی ورنر؛ او اثبات کرد که هیچ کس نباید در مورد ظاهر افراد داوری کند و دنبال کردن رویاها می‌تواند هزینه زیادی در پی داشته باشد.

او با نادیده گرفتن محدودیت‌های از پیش تصور شده درباره سندرم داون، نه‌تنها قهرمان چند دوره المپیک بلکه به الگویی مشهور در صنعت مد نیز تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی ورنر در دانویل کالیفرنیا متولد شد و تصور می‌شد که به دلیل سندرم داون، اختلالات حرکتی و ذهنی مختلف مانع فعالیت او خواهد شد. با این وجود والدینش با معرفی ورزش‌های مختلف، او را تشویق میکردند و در پایان، انرژی مثبت مسابقات ژیمناستیک باعث شد که او آرزوی تبدیل شدن به یک ژیمناست را در سر بپروراند. چلسی بدون توجه به هشدارهای پزشکان مبنی بر تراکم عضلانی پایین، فعالیت ورزشی خود را از ۸ سالگی آغاز کرد.

چلسی می‌گوید "من یک فردی مثبت‌اندیش هستم و خود را محدود نمی‌دانم. بسیار سرسخت و پرکار هستم. روشی که والدینم مرا بزرگ کردند باعث شد احساس خوبی نسبت به خودم داشته باشم. " 

تلاش و پشتکار او باعث شده است که یک ورزشکار مشهور شود. او ۴ بار در مسابقات قهرمانی ویژه المپیک ویژه ایالات متحده آمریکا پیروز شد و در سن ۲۷ سالگی با افتخار می‌توان گفت که او یک قهرمان ۲ بار جهانی است.

اما پس از آن علاقه جدیدی پیدا کرد و دنیای مد را کشف کرد. در حالی که ژیمناستیک حرفه ای وی ادامه داشت، پشتکار و عزم و اراده وی باعث شد که درخواست کار خود را به آژانس‌های متعددی ارسال کند. پس از رد شدن درخواست وی توسط این شرکت‌ها، شروع به ارسال آنلاین تصاویر خود کرد که منجر به استخدام شدن او شد.

آژانسی در نیویورک که چلسی را به همکاری گرفته است در نظر دارد با اشاعه یک دیدگاه مثبت، زندگی سالم و ویژگی‌های منحصر فردی در برابر دوربین تغییر مثبتی در تبلیغات و صنعت مد بگذارد؛ چلسی مثالی عالی است. او نشان می‌دهد که منحصر به فرد بودن چیزی فراتر از آنچه که مردم "کامل" می‌نامند ایست.

حالا او با موفقیت باورنکردنی خود، تنوع بیشتری به صنعت مد بخشیده است. هزاران لایک و نظر که چلسی در حساب‌های فعال اجتماعی خود دریافت می‌کند، ثابت می کند زمان تحول مثبت در صنعت مد فرا رسیده است.چلسی می‌گوید بارها از والدین فرزندان خردسال می شنود که او را الگوی خود می‌دانند و معتقد است اگر بتواند به کسی امید دهد بسیار خوشحال و مفتخر خواهد بود.  بهترین بخش زندگی این جوان موفق این است که او به سادگی آنچه را که دوست دارد انجام می‌دهد.

کد خبر 508429 برچسب‌ها بیماری - سندروم داون مد ژیمناستیک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بیماری سندروم داون مد ژیمناستیک باعث شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است

استاندار هرمزگان گفت: تعریف منابع چندگانه اعتباری تصمین موفقیت و پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده و امسال نیز همین منابع ترکیبی، پروژه‌ها را به پایان می رسانیم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشستی با معاونان امور عمرانی و اقتصادی و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی مسائل و چالش‌های پروژه‌های پیشران را بررسی کرد و گفت: پایان سال‌جاری تعهدات دولت با اولویت سه حوزه درمان، آب و مسکن به مردم تقدیم می‌شود.

وی راز موفقیت و پیشرفت پروژه ‌های پیشران استان را استفاده از منابع اعتباری ترکیبی دانست و افزود:امسال نیز همین منابع اعتباری در قالب اعتبارات داخلی، مولدسازی، تسهیلات، کمک‌های فنی_اعتباری، اعتبارات سفر دور دوم، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای اتمام پروژه‌های اولویت دار استان به خدمت گرفته می شوند.

مهدی دوستی در بررسی جزییات پیشرفت برنامه های پیشران و چالش‌های پیش ‌رو تاکید داشت: مدیران طبق برنامه زمان‌بندی تامین منابع، ایجاد ساختار مدیریت پروژه‌ها و نظارت جدی بر روند اجرایی آن‌ها همچنین گزارش کار را بصورت پیوسته در دستورکار دارند.

گفتنی است در این نشست تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰تختخوابی میناب و ۵۳۱تختخوابی ، ۳۰هزار پروژه مسکن ملی و ۵راه دسترسی آن‌ها،تحویل زمین‌های طرح جوانی جمعیت، پیگیری انجام تعهدات شرکت زیرساخت موضوع ترانشه حاجی آباد و پل کنخ، افزایش ظرفیت منجر به تولید آبزی‌پروری، نصب سازه‌های زیستگاه مصنوعی ماهیان،تکمیل و آغاز به کار مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، اتمام مراحل زنجیره‌‌های کاغذ، موز، گلخانه‌ها، پرورش جلبک و شتر بررسی شد.

دیگر خبرها

  • رقم عجیب مصرف برق کولر‌ها در دوره گرم سال
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • (ویدئو) اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • مثبت خبر؛ اخبار خوب هفته در استان سمنان
  • تاثیر عجیب بد جویدن غذا روی زیبایی صورت