Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از رشت : سیدمهدی فلاح میری از بازداشت ۱۳ نفر دلال و مدعیان اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی خبر داد و اظهار داشت: این افراد شامل ۴ مغازه‌دار و افراد وابسته به آنان که در قالب یک باند جعل و کلاهبرداری فعالیت می‌کردند در رشت بازداشت و روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان در تشریح بیشتر جزئیاتی از دستگیری دلالان و کارچاق‌ کن‌ها در رشت عنوان کرد: این متهمان در پوشش کاسب و مغازه‌دار در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب رشت، با جذب شاهدان دروغین، ضامن و وثیقه‌گذار با اسناد جعلی و با وعده کارسازی در پرونده‌های قضایی دلالی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح میری با تأکید بر اینکه این افراد مبالغ کلانی نیز از خانواده متهمان و محکومان پرونده‌های قضایی دریافت می‌کردند ابراز داشت: علاوه بر اقداماتی که در راستای بازداشت و زندانی کردن این دلالان انجام شده است تعداد ۴ مغازه محل فعالیت مجرمانه این متهمان هم با دستور قضایی پلمپ شد.

وی پرهیز از مراجعه به کارچاق کن‌ها و هرگونه اقدام غیرقانونی را مورد اشاره قرار داد و گفت: کارچاق کن‌ها با دادن وعده دروغین کارسازی در پرونده‌های قضایی در ازای دریافت مبالغ هنگفت به سراغ اشخاص می‌آیند که لازم است شهروندان با مشاهده موضوع را به حفاظت اطلاعات قوه قضائیه از طریق شماره تلفن ۱۵۸۰ گزارش کنند.

48

کد خبر 1399470

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گیلان پرونده های قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک