Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@14:41:29 GMT

رپرتاژ آگهی؛ انواع کابینت مدرن

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۰۳۱۰

برخی معتقدند کابینت بخش بنیادی یک آشپزخانه است زیرا بدون آن، آشپزخانه خالی و ناتمام به نظر رسیده و هیچ‌ چیز سر جای خودش نخواهد بود.

طرفداری - صحبت از طراحی کابینت باشد، صدها طرح و سبک مختلف برای انتخاب وجود دارند، اما به طور کلی آن‌ها به دو بخش تقسیم می‌ شوند:

کابینت مدرن

کابینت کلاسیک

برخی معتقدند کابینت بخش بنیادی یک آشپزخانه است زیرا بدون آن، آشپزخانه خالی و ناتمام به نظر رسیده و هیچ‌ چیز سر جای خودش نخواهد بود و به همین دلیل است که وجود آن برای هر آشپزخانه‌ ای ضروری است، زیرا کابینت‌ها علاوه بر نگهداری لوازم، غذا، شوینده‌ها و وسایل پخت‌وپز، به تکمیل شدن آشپزخانه کمک کرده و ظاهری منسجم به آن می‌ بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی تمایل دارند تنها یکی از این سبک‌ها را در طراحی خانهٔ خود به کار ببرند اما برخی نیز مایل‌ اند ترکیبی از کابینت مدرن و کلاسیک را در تمام بخش‌های خانه داشته باشند. اما عموماً تمام اتاق‌ها از یک سبک و طراحی پیروی می‌کنند، خواه این طراحی کلاسیک و خواه مدرن و معاصر باشد.

 

کابینت مدرن چیست ؟

طراحی مدرن برای افراد مختلف، معانی مختلفی در پی دارد اما در حالت کلی اگر سبک طراحی شما کم‌تر به حالت سنتی شباهت داشته و بیشتر حالت ب ه‌روز بودن داشته باشد. شما ممکن است علاقه‌مند به استفاده از کابینت آشپزخانه مدرن در طراحی جدید کابینت آشپزخانه خود باشید.

طراحی مدرن حوالی جنگ جهانی اول شروع شد و شامل ویژگی‌هایی از قبیل سطح صاف و بدون شیب، شکل‌های هندسی، و حداقل تزئینات می‌باشد. کابینت‌های آشپزخانه مدرن  با مشخصه‌هایی مثل براق بودن، طراحی زاویه‌دارتر، با سادگی در درها و چارچوب‌هایشان شناخته می‌شوند.

 

طراحی مدرن اخیر منعکس‌کننده تمایل مردم به سمت اثاثیه آشپزخانه مدرن متعلق به اواسط قرن است که دارای ویژگی زوایا و منحنی‌های زمخت می‌باشد. این طراحی نیز می‌تواند تبدیل به کابینت بندی مدرن آشپزخانه شود. قسمت‌های مختلف یک آشپزخانه مدرن می‌تواند محل استقرار کابینت‌هایی باشد که منعکس‌کننده این ظاهر زاویه‌دار یا منحنی دار بوده و همچنین شامل مؤلفه‌های به‌روزی جهت نگهداری ظروف آشپزی و غذاخوری باشند.

برخلاف مدل‌های کلاسیک، کابینت‌های مدرن صیقلی‌تر و جمع و جور ترند، و عموما از ترکیب مواد و مصالح مختلفی ساخته شده‌اند و همچنان که برخی، هنوز هم از چوب در ساخت این کابینت‌ها استفاده می‌کنند، لمینت، شیشه و یا فلز نیز در فرآیند تولید کابینت‌های مدرن نقش مهمی ایفا می‌کنند. همچنین، کابینت‌های مدرن ، بزرگ و درشت نیستن، و به جای درهای کابینت که در مدل‌های کلاسیک به کار گرفته می‌شود، این کابینت‌ها از سیستم‌هایی جمع و جور تر از قبیل کشو بهره می برند.

با پیشرفت صنعت طراحی داخلی و همچنین تکنولوژی، طراحی‌های مدرن این روزها محبوبیت بالایی را بدست آورده‌اند. همان طور که می‌توان تصور کرد، خانه‌های تازه ساخت و مدرن به داشتن طراحی‌های داخلی مدرن نیز راغب‌ترند. از طرفی خانه‌هایی با این طراحی قیمت بالایی داشته و عموما در شهرهایی پر جمعیت با آپارتمان‌های بزرگ و مدرن، و یا خانه‌های ساخته شده در مناطق ثروتمندتر، یافت می‌شوند. از آن‌ جایی که محبوبیت معماری مدرن در حال افزایش است، بسیاری از صاحبان خانه‌های کلاسیک نیز این روزها راغب‌اند تا تغییراتی را در خانه خود ایجاد و ظاهری معاصر و مدرن‌تر به آن ببخشند.

به طور کلی، کابینت های مدرن را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

هایگلاس

مات و براق

طرح چوب

بدون دستگیره

 

معایب کابینت آشپزخانه مدرن

این سبک کابینت آشپزخانه نسبت به حرارت حساسیت دارد.

این سبک کابینت نسبت به رطوبت حساس است.

کابینت مدرن نسبت به اشیا تیز و برنده آسیب پذیر است.

جنس روکش این کابینت ها نازک است و در برابر ضربه حساسیت دارد.

در صورت آسیب پذبری درب ها امکان تعمیر و تعویض وجود ندارد.

 

مزایای کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه مدرن قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به کابینت کلاسیک دارند.  

رنگ و طرح در کابینت مدرن بسیار متنوع است.

امکان استفاده از شکست کابینت دیواری در این سبک وجود دارد.

در صورت استفاده از متریال مرغوب این نوع کابینت بسیار با دوام است و طی سالیان طولانی همان نما و جذابیت ابتدایی را دارد.

 

سایت فنی شو در اقدامی مفید برای عموم دوره آموزش کابینت سازی را قرار داده است. شما می توانید با پرداخت هزینه در دوره آموزش تخصصی کابینت سازی شرکت کرده و با یادگیری این شغل، درآمد بالایی کسب نمایید.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کابینت آشپزخانه مدرن کابینت های مدرن کابینت مدرن کابینت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد | ویدئو

دریافت 16 MB

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به بارش های خوب چند روز اخیر، سد گلپایگان که در سال ۱۳۳۶ به بهره برداری رسیده است، با تکمیل ظرفیتش که در حال حاضر ۳۶/۵ میلیون لیتر مکعب است، از ۶ اردیبهشت سرریز کرد.

کد خبر 847446 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم سد سازی آب و هوا - ایران باران سد

دیگر خبرها

  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد | ویدئو
  • چراغ شور خودروهای کلاسیک (فیلم)
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد