Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در جلسه هیئت دولت با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: افتخاری برای ما است که پیرو مکتب امام صادق هستیم و در واقع رئیس مذهب شیعه امام صادق است و ان شاالله مردم ما مثل گذشته راه ولایت و مسیر ائمه خدا و پیامبر اسلام را طی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ایام که ما در سه جبهه مبارزه می‌کنیم؛ مبارزه با استکبار از یک سمت، مبارزه با کرونا از سمت دیگر و مبارزه با بیکاری. در زمینه مبارزه با بیماری بحمدالله در اکثر استان‌ها شرایط، شرایط مهار این بیماری است، اما متاسفانه در ۵ استان در شرایط قرمز هستیم و باید این دوره را بگذرانیم.

اهم اظهارات رئیس جمهور را به نقل از مهر و ایسنا بخوانید؛

*بعد از گذراندن دوره پیک در این ۵ استان، ممکن است استان های دیگری هم در دوره پیک باشند، استان‌ها باید همراهی کنند و ما مسیر پیشرفت را در بعضی از استانها از سر گذرانده ایم.

*در جلسه دیروز گفتم و وزیر بهداشت هم تاکید کرد که ما موج دوم در کشور نداریم و آنچه هست موج اول است و پیک آن در برخی از استان‌ها در اسفند، فروردین و اردیبهشت بوده است و در برخی از استان‌ها در خرداد بوده است. احتمال دارد بعد از گذراندن، استان های دیگری در پیک قرار بگیرید.

*{با اشاره به آمار بانک مرکزی}: این آمار نشان می دهد در بخش کشاورزی و صنعت شرایط خوبی داشتیم و همین دو بخش در سال ۹۸ رشد اقتصادی کشور را بدون نفت مثبت کرد. در مجموع رشد اقتصادی در سال ۹۸ مثبت بود.

این خبر درحال تکمیل است...

۲۷۲۷

کد خبر 1399494

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی ویروس کرونا استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم عزاداری این امام همام و شانزدهمین یادواره شهدای طلبه و روحانی ورامین در مصلای صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام قاضی عسکر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همراه بود.

کد خبر 6096494

دیگر خبرها

  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • دانشجویان معترض آمریکایی پیروان مکتب امام صادق هستند
  • دانشجویان معترض آمریکایی پیروان امام صادق هستند!
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • امام جعفر صادق (ع) مجاهد جهاد تبیین بود
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • چند آموزه‌ مهدوی در دعای عهد و ندبه‌ ی امام صادق (ع)