Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:13:49 GMT

آلمان به دنبال گسترش همکاری فوتبالی با چین

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۰۹۱۶

آلمان به دنبال گسترش همکاری فوتبالی با چین

رابرت کلین، مدیر بخش بین الملل بوندسلیگا مدعی شد این سازمان مشتاق است دسترسی خود به بازار چین را گسترش دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های حاضر در بالاترین سطح فوتبال در آلمان می خواهند تعدادی از بازیکنان چینی را به ترکیب خود اضافه کند و همچنین میزان همکاری با رسانه های اجتماعی در چین را افزایش دهند. به گفته رابرت کلین لیگ بوندسلیگا با تمرکز بر گسترش بازار در پرجمعیت ترین کشور جهان، تلاش های خود را برای تبدیل شدن به محبوب ترین لیگ اروپا در چین افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رابرت کلین گفت: "ما دوست داریم یک، دو یا سه بازیکن چینی را وارد بوندسلیگا کنیم. همه چیز ممکن است به سرعت توسعه یابد، زیرا هر هم باشگاه ها و هم سازمان بوندس لیگا دوست دارند اتفاقاتی در این زمینه در فصل بعد یا فصول آینده رخ دهد."

 

کلاین از مدت ها قبل بر اهمیت بازار چین تاکید کرده است. در حال حاضر شش تا از 18 باشگاه بوندس لیگا در چین دفتر دارند. همکاری هایی بین دو کشور به ویژه در زمینه های مربیگری و تمرینات در حال انجام است و کلین همچنین به تاریخ پخش 20 ساله بوندس لیگا را در چین اشاره کرد و مدعی شد فوتبال آلمان در چین هوادارن زیادی دارد.  او همچنین فاش کرد بوندس لیگا برای برآوردن نیاز برای محتوای ویدئویی کوتاه، حضور در رسانه های اجتماعی در چین افزایش داده است.

 

او در ادامه گفت: "ما به دنبال ایجاد فرصت برای طرفداران چینی هستیم تا آنها تعامل نزدیک تری با باشگاه ها و بازیکنان ما داشته باشند. ما می خواهیم با هواداران چینی به روشی مختص به خودشان صحبت کنیم."

چین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چین بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور

به گزارش تابناک، دکتر محمد مخبر عصر امروز(شنبه) در این دیدار که در محل اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، با تاکید بر نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به توسعه روابط با کشورهای آفریقایی، گفت: تهران در همین راستا علاقه مند است مناسبات خود را به صورت همه جانبه با کشورهای آفریقایی و بویژه بورکینافاسو گسترش دهد.
معاون اول رییس جمهور همچنین با ابراز خرسندی از بازگشایی سفارت بورکینافاسو در تهران در سال ۲۰۲۳ و استقرار سفرای دو کشور با بیان اینکه ظرفیت های خوبی برای ارتقاء مناسبات فی مابین وجود دارد افزود: امضای اسناد همکاری در نخستین اجلاس کمیسیون مشترک، مناسبات تهران – واگادوگو را وارد دوره جدیدی کرده که لازم است دو کشور روند اجرایی کردن این اسناد را تسریع کنند.
دکتر مخبر با تاکید بر اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران ناشی از پیشرفت در زمینه علم و تکنولوژی است تصریح کرد: ایران آمادگی دارد دستاوردها و پیشرفت های خود را در اختیار دیگر کشورها قرار دهد و در این تعامل بر خلاف غرب و آمریکا که فقط به منافع خود می اندیشند، ایران منافع متقابل دو طرف را به صورت برد- برد مدنظر قرار میدهد.
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه گسترش روابط و مناسبات اقتصادی دو کشور نیازمند توسعه مراودات میان بخش خصوصی دو کشور است اظهار داشت: باید بستر همکاری بخش خصوصی دو کشور را فراهم کنیم که لغو روادید و تسهیل همکاری های بانکی از مهمترین ملزومات در این زمینه است.
نخست وزیر بورکینافاسو نیز در این دیدار با قدردانی از برگزاری موفقیت آمیز اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در تهران گفت: روابط دو کشور از سابقه خوبی برخوردار است و بورکینافاسو خواستار استفاده از توانمندیها و تجربیات ایران در عرصه های مختلف صنعتی، بهداشت و درمان و علم و فناوری است.
وی با ابراز خرسندی از پیشرفت ها و دستاوردهای ایران در زمینه های مختلف، بر اراده جدی کشورش برای گسترش روابط دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد - برد با دیگر کشورها است
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند