Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@05:21:01 GMT

دار و دسته طبری و مشایخ به غلط کردم افتادند!

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۰۹۸۴

دار و دسته طبری و مشایخ به غلط کردم افتادند!

تحریریه پارسینه| نمایندگان جوان دادستانی در این روزهای طلایی قوه قضاییه به ریاست رئیسی، آنچنان قدرتمندانه در مقابل فاسدان اقتصادی و مفسدین بیت المال، در دادگاه سخن بر زبان می آورند که شاید در تاریخ برگزاری دادگاههای مفاسد، نمونه آن، کم نظیر باشد. اکنون روزنه ای از امید پدیدار شده و محالها محقق می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی که تصور نمی شد، مدیر و مسئول عالی رتبه پر نفوذ دیروز و فاسدِ تبهکار امروز، باید در مقام دفاع از عملکرد و کارنامه تاریکش، به کارمند سابقش در دادگاه پاسخگو باشد!

با دیدن این لحظات شاید تنها چیزی که انسان دلگرم می شود، این باشد که این جوانان همچنان و در سالهای آینده هم با همین قدرت در مقابل مفاسد بایستند و با کمترین لغزشِ ممکن، کشور و مردم را از برکت وجودشان تا آخرین لحظه خدمت بهره مند سازند.

عاقبت این استواری چیزی نیست جز غلط کردنها، لکنت بر زبان افتادنهای کسانی که با پول و سرمایه های مردم برای خود در سایه قدرت و نفوذ و اعتماد، دست به ساخت ریسمانی زدند، سست تر از تار عنکبوت.

به امید رسوایی قریب الوقوع سایر مفاسد و مجازات عبرت آموز خائنین به نظام و انقلاب و مردم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قوه قضاییه ابراهیم رئیسی قوه قضاییه علی علیزاده نماینده دادستان دادستان تهران مفاسد اقتصادی مفسدان بیت المال طبری اکبر طبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز

با شکست سه نماینده تیم بوکس امید ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، کار این تیم با کسب سه مدال برنز به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا، سه نماینده تیم امید کشورمان امروز (شنبه - 15 اردیبهشت ماه) در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل رقبای خود به مدال برنز رسیدند تا پرونده اولین حضور تیم امید در این مسابقات با سه مدال برنز بسته شود.

در مرحله نیمه نهایی وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری مقابل جواهیر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان شکست خورد و به مدال برنز رسید. سیدعلی سیدصدری نیز در وزن 86 کیلوگرم حریف تمیرلان‌ موکاتیف‌ از قزاقستان نشد و از صعود به دیدار نهایی بازماند.

همچنین در وزن 92+ کیلوگرم رضا خلیل‌زاده با شکست مقابل جهانگیر زوکروف‌ از ازبکستان به مدال برنز رسید.

تیم بوکس امید ایران با 9 بوکسور در مسابقات آسیایی حضور داشت و هدایت این تیم برعهده علیرضا استکی بود.

پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسیده بود که دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود‌ پولوونوف‌ از ازبکستان روبه‌رو می‌شود و امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ صاحب مدال برنز شدند.

دیگر خبرها

  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • واکنش میرجلال‌ الدین کزازی به فیلم «مست عشق»
  • واکنش میرجلال‌الدین کزازی به فیلم «مست عشق»
  • تمجید میرجلال‌الدین کزازی از «مست عشق»
  • طرح نور مبنای شرعی عقلی دارد و مورد حمایت رهبر و مراجع و مردم است
  • گروه طالبان در پنجشیر به جان مردم و موبایل‌‌های هوشمند افتادند!
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال