Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:16:20 GMT

افزایش سرقت دریچه‌های آب در خراسان شمالی 

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۱۱۳۱

افزایش سرقت دریچه‌های آب در خراسان شمالی 

غلامحسین ساقی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه، سرقت این دریچه ها، خسارت مالی زیادی به زیرساخت‌های شهری وارد می کند.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در کوتاه‌ترین زمان، نسبت به نصب دریچه جایگزین اقدام می کند افزود: موضوع مهم تر از خسارت های مالی، خسارت های احتمالی است که متوجه عابران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سقوط عابران پیاده، سقوط موتور سواران و دوچرخه سواران به داخل حوضچه‌ها از پیامدهای سرقت درب دریچه ها است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی خاطرنشان کرد: علاوه بر افزایش سرقت دریچه های آب و فاضلاب، در سال جاری سرقت سایر تاسیسات این شرکت همچون ترانس برق نیز افزایش یافته است. 

وی افزود: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده جابجایی دریچه های آب و فاضلاب، مراتب را با شماره ۱۲۲ به مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان، گزارش کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: سرقت ها، هم در شهر و هم در روستاها مشاهده می شود. 

 یک کارشناس رسمی دادگستری در خراسان شمالی هم در این باره گفت: سرقت دریچه حوضچه های آب و منهول های فاضلاب، سبب بروز حادثه سقوط می شود و بعضا این خسارت جانی، و شکسته شدن دست و پا، بسیار شدید است.

قربان نباتیان اظهار داشت: متاسفانه در یکی از پرونده ها، یک خانم که در تاریکی شب، متوجه جابه جایی دریچه نبوده است، دچار حادثه سقوط و به شدت دچار جراحت شد. 

بر اساس اعلام نیروی انتظامی خراسان شمالی، امسال ۲ فقره پرونده برای سرقت دریچه های آب و فاضلاب در استان تشکیل شده و در این زمینه، ۲ نفر سارق شناسایی شده است. 

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از ۲۰۰ هزار مشترک آب در شهرها و ۱۲۱ هزار مشترک آب در روستاها دارد همچنین شمار مشترکان فاضلاب این شرکت، ۶۰ هزار مشترک است. 

برچسب‌ها بجنورد سرقت آب و فاضلاب خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سرقت آب و فاضلاب خراسان شمالی بجنورد سرقت آب و فاضلاب خراسان شمالی آب و فاضلاب خراسان شمالی شرکت آب و فاضلاب دریچه های آب سرقت دریچه دریچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: وزش باد شدید به تاسیسات آب و فاضلاب خسارت وارد کرد.

اکبر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به علت وزش شدید باد و آسیب دیدن برق تأسیسات سد ایلام، آب مناطق حوزه سد شامل خیابان شهدا، بلوار جمهوری، خیابان رسالت، میدان میلاد، بلوار فارابی، جانبازان، رزمندگان. بلوار نماز، بلوار شهید صدوقی و مسکن مهر در ساعت آینده با کمبود و قطعی آب مواجه خواهند شد.

وی ضمن پوزش از شهروندان، افزود: شهروندان نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز خود اقدام و شرکت آب و فاضلاب را در جهت خدمت رسانی مطلوب‌تر یاری کنند.

کد خبر 747622

دیگر خبرها

  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد