Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمید حمزه پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: احداث ۲ دستگاه آب‌شیرین‌کن با ظرفیت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در روستاهای باشی و محمد عامری برای تأمین آب منطقه ساحلی تنگستان در دست اقدام است.

وی از برگزاری مناقصه عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای بندر رستمی با اعتبار افزون بر ۵۰ میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای حل مشکلات آب روستاهای خور شهاب، کری، بوالخیر و بندر عامری در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فراخوان برای انتخاب پیمانکار نوسازی اضطراری شبکه توزیع آب روستاهای ساحلی و برگزاری مناقصه آن به طول تقریبی حدود ۲۰ کیلومتر با مشارکت دهیاری‌های این روستاها با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات دانست.

حمزه پور بیان کرد: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی خط انتقال آب برای حل مشکلات تأمین آب روستاهای تنگستان اختصاص یافت.

نوسازی خط انتقال خائیز

وی اضافه کرد: نصب یک دستگاه الکتروپمپ دور متغیر برای مخزن ذخیره آب روستای رستمی تنگستان برای بهبود مدیریت توزیع در دست اقدام است.

حمزه پور تصریح کرد: تهیه اسناد مناقصه نوسازی خط انتقال خائیز حد فاصل دلوار تا بندر رستمی به طول ۳ کیلومتر از دیگر اقدامات در دست اجرا برای حل مشکلات تأمین آب روستاهای تنگستان است.

حمزه پور با بیان اینکه انشعاب آب روستاهای گو رک‌ها تا شهر دلوار در تنگستان ساماندهی شد اضافه کرد: افزایش دبی ورودی به مخزن ذخیره آب روستای رستمی از حدود ۳۰ لیتر به ۴۰ لیتر در ثانیه موردتوجه قرار گرفت که در این زمینه هم‌اکنون به صورت ۴۸ ساعته یک‌بار آب‌رسانی در روستاهای تحت پوشش مجتمع آب‌رسانی رستمی صورت می‌گیرد

وی اجرای برنامه‌ریزی مدیریت بهینه توزیع در روستاهای ساحلی تنگستان را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: در حال برنامه‌ریزی برای توزیع آب به صورت ۲۴ ساعتی یک‌بار درواقع یک روز در میان هستیم.

حمزه پور با اشاره به اینکه برای اجرای طرح‌های آب‌رسانی در روستاهای تنگستان ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار تأمین‌شده است گفت: کنترل و ساماندهی انشعابات آب غیرمجاز و مصارف خارج از الگو و نامتعارف در روستای خائیز و بنیون و نوسازی خط انتقال آب از تأسیسات روستای انبارک تا جائینک به طول حدود ۱۵ کیلومتر در دست اقدام است.

قطع ۴۰۰ انشعاب خانه باغ

حمزه پور اضافه کرد: قطع ۴۰۰ انشعاب خانه باغ از دیگر اقدامات اجرایی شده برای تأمین نیاز آب روستاییان تنگستان است.

وی بیان کرد: طراحی مهندسی و نصب یک دستگاه الکتروپمپ بر روی مخزن ذخیره آب روستایی گورک سادات و جداسازی انشعابات آب این روستاها از خط انتقال آب و مخزن ذخیره گورک سلیمانی از دیگر اقدامات اجرایی شده برای تأمین نیاز آب روستاییان تنگستان است.

حمزه پور گفت: نسبت به خرید، نصب و راه‌اندازی یک دستگاه الکتروپمپ در ایستگاه پمپاژ مخزن گورک سلیمانی برای افزایش آب دهی این ایستگاه و بهبود وضعیت هیدرولیکی خط انتقال آب روستاهای ساحلی تنگستان اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزودن ۳ تانکر آب‌رسانی برای افزایش ظرفیت آب‌رسانی سیار به روستاهای نوار ساحلی تنگستان را از دیگر اقدامات در حل مشکلات این روستاها دانست و افزود: نوسازی بخشی از خط انتقال آب در محدوده دلارام و خط انتقال آب روستای خائیز از دیگر اقدامات است.

کد خبر 4949487

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آبرسانی تنگستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام آتش سوزی جنگل ها بیرجند گرگان یاسوج سالروز ارتحال امام خمینی استانداری سمنان نوسازی خط انتقال دیگر اقدامات ساحلی تنگستان میلیارد ریال خط انتقال آب آب روستاهای مخزن ذخیره آب روستای حل مشکلات آب رسانی حمزه پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: آب شرب ۹۰درصد روستاهای مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان وصل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هاشم امینی اظهار کرد: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامدهای سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روزهای آینده مشکل آب شرب این روستاها نیز برطرف خواهد شد.

وی افزود: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که همچنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استفاده از تجهیزات مکانیکی و خودروها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهرهای جنوب استان جلوگیری شد.

امینی ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستاها تأمین شده است.

کد خبر 748016

دیگر خبرها

  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب