Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت محمدعلی کشاورز هنرمند پیشکسوت کشورمان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت محمدعلی کشاورز هنرمند پیشکسوت کشورمان را تسلیت گفت. در پیام سیدعباس صالحی آمده است: «خبر درگذشت هنرمند پیشکسوت سینما و تئاتر  استاد محمدعلی کشاورز موجب تاثر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم هنردوست کشورمان سالیان متمادی، شاهد نقش آفرینی های کم نظیر او در سینما، تئاتر و تلویزیون بودند و خاطره جمعی ما هرگز نام او را از یاد نخواهد برد. 

اینجانب فقدان این هنرمند  بزرگ را به خانواده ایشان، جامعه هنری و عموم هموطنان تسلیت می گویم و از خداوند متعال مغفرت و رحمت واسعه برای آن عزیز از دست رفته و صبر و بردباری بازماندگان محترم را خواستارم.

*نیلی: نقش آفرینی های بی بدیل زنده یاد کشاورز جاویدان خواهد ماند

حمید نیلی، مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس نیز در پیامی بدین شرح نوشت: «انالله و انا الیه راجعون. درگذشت هنرمند نامدار سینما، تئاتر و تلویزیون استاد محمدعلی کشاورز، جامعۀ بزرگ و فرهیختۀ هنرهای نمایشی کشور را متاثر کرد.

بی‌شک نقش‌آفرینی‌های ماندگار و خاطره ساز این چهرۀ بی بدیل عرصۀ بازیگری و خلق شخصیت‌های مانا در تاریخ تئاتر و سینمای ایران، تا همیشه در اذهان مخاطبان هنردوست و علاقمندان وی جاویدان خواهد ماند.

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و ستاد اجرایی هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت، فقدان جبران‌ناپذیر این هنرمند توانمند را به عموم جامعۀ شریف تئاترکشور و خانوادۀ محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم آمرزش و غفران الهی مسئلت می کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صالحی فرهنگ دفاع مقدس سینمای ایران صالحی فرهنگ دفاع مقدس سینمای ایران سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تسلیت محمدعلی کشاورز حمید نیلی محمدعلی کشاورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رضا عقیلی شنبه شب افزود: بر اثر واژگونی تراکتور در مسیر روستای قزلقوپی به قره قشلاق بخش مرکزی مهاباد فوری موضوع در دستور کار قرار گرفت و اورژانس در محل حاضر شد.

وی اظهار کرد: در این حادثه راننده تراکتور از جاده منحرف شده و بر اثر واژگونی در کانال قدیمی آب جان خود را در صحنه از دست داد.

وی عنوان کرد: این حادثه نخستین فوت ناشی از واژگونی تراکتور است که در سال جاری برای روستاییان این شهرستان اتفاق افتاده است.

 به گفته کارشناسان راهنمایی و رانندگی تردد با سرعت مطمئنه، پرهیز از حضور در اراضی دارای شیب شدید برای شخم زمین و حرکت با سرعت پایین و مطمئنه در پیچ‌ها می‌تواند از بروز واژگونی تراکتور جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • هنرمند و بخشی شمال خراسان درگذشت
  • خنیانگر آیینی و مردمی موسیقی شمال خراسان درگذشت
  • هنرمند پرآوزاه موسیقی خراسان شمالی درگذشت
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت