Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق قرمزها راجع به قهرمانی این تیم در فصل جاری لیگ برتر انگلیس صحبت می کند.

طرفداری - استیون کالیمور، مهاجم سابق باشگاه لیورپول معتقد است که عملکرد این تیم در فصل جاری باعث نمی شود که آن ها به عنوان بهترین باشگاه تاریخ لیگ برتر انگلیس لقب بگیرند.

به گزارش میرور، استن کالیمور معتقد است که فقط تعداد محدودی از باشگاه های حاضر در لیگ برتر انگلیس، از بودجه کافی برای فعالیت در پنجره نقل و انتقالاتی برخوردار هستند و همین عامل باعث می شود تا جو رقابتی در بین تمامی تیم های حاضر در لیگ برتر از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول فعلی، بهترین تیم تاریخ لیگ برتر نیست

لیورپول تیم خوبی است و آن ها به طور کاملا شایسته ای می توانند با پیروزی در دو بازی، عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را کسب کنند. با این حال، در حالی که من قهرمانی باشگاه قبلی خود را جشن می گیرم اما همچنین ابراز تاسف می کنم که سلطه آن ها بر لیگ برتر فقط به خاطر عملکرد بسیار خوب تیم یورگن کلوپ نیست، بلکه به خاطر ضعف و بد بودن بسیاری از رقبای آن ها بوده است. سلطه لیورپول بر لیگ به این معنی نیست که آن ها بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس هستند زیرا تعداد بسیار کمی از باشگاه های حاضر در لیگ برتر می توانند ترکیب تیم خود را کامل کنند زیرا چنین باشگاه هایی بودجه بسیار زیادی دارند و این عامل باعث ضرر سایر باشگاه ها می شود زیرا آن ها نمی توانند به رقابت با تیم های ثروتمند بپردازند. لیورپول در فصل جاری استثنایی بوده است اما این سوال پیش می آید که آیا آن ها یکی از بهترین باشگاه های تاریخ انگلستان بوده اند؟ خیر؛ با توجه به دلایلی که گفتم، آن ها بهترین باشگاه تاریخ لیگ برتر انگلیس نیستند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس تاریخ لیگ برتر لیگ برتر باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم

نگاهی داریم به گل ها و مهارت های دیدنی ادن هازارد با پیراهن چلسی در فصل ۲۰۱۵/۱۶.

دانلود (65.9MB)

دیگر خبرها

  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد