Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:47:14 GMT

وقوع ۱۶ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۲۱۱۲

وقوع ۱۶ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی طی یک روز در همدان

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات، ۲۲ عملیات اطفای حریق و ۶ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی دیروز ۴۹۹ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۲۸ مورد منجر به عملیات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیاناتی با بیان اینکه ۱۶ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: تماسهای برقرار شده با سامانه ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۵۰ تماس اشتباه بوده و متأسفانه ۴۰۵ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی اضافه کرد: عملیات انجام شده در این مدت ۲۲ مورد آتش سوزی شامل ۲ مورد حریق باغ در قاسم آباد و سعیدیه، حریق گندمزار در جاده قاسم آباد، حریق درختان در جاده رباط، ۲ مورد حریق ضایعات در بلوار یادگار امام و میدان بار مهدیه و ۱۶ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار ستار ابراهیمی، بلوار هگمتانه، بلوار مفتح، شهرک فرهنگیان، شهرک مدنی، خیابان فرات، پارک پرواز، بلوار نجفی، پشت اتکا، شیرسنگی، بلوار فرودگاه، بلوار ارتش ۲ مورد، تپه مصلی، باغ ایرانی و سعیدیه بوده است.

وی گفت: همچنین ۶ مورد عملیات امداد و نجات نیز شامل ۲ مورد نجات حیوانات در خیابان فرهنگ و بلوار بعثت و ۴ مورد مهار حیوانات در فقیره، جاده ملایر، مزدقینه و شهرک بهشتی بوده است.

کد خبر 4949171

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام گرگان آتش سوزی جنگل ها بیرجند یاسوج استانداری سمنان سالروز ارتحال امام خمینی مورد حریق ۲ مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد

سروان وفادار گفت: به دنبال اطلاع از آتش گرفتن یک دستگاه کامیون در محور فهرج ـ زاهدان، آتش‌نشانی، عوامل راهداری و پلیس راه فهرج به محل وقوع حادثه اعزام شدند که بدین ترتیب آتش پس از چند دقیقه مهار شد و از خسارت به خودرو‌های عبوری و انسداد مسیر جلوگیری شد.

وی افزود: در این حادثه کانتینر کامیون به همراه بار آن که بیسکویت بود بطور کامل در آتش سوخت؛ ولی خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

رئیس پلیس راه فهرج ـ زاهدان تصریح کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است
  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • فیلم| آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت/ ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • تصاویری از حریق گسترده در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند