Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@18:43:57 GMT

تیراندازی این بار در انگلیس| کشته شدن یک مرد ۵۰ ساله

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۲۱۴۷

تیراندازی این بار در انگلیس| کشته شدن یک مرد ۵۰ ساله

رسانه‌های انگلیسی از کشته شدن یک مرد در منطقه‌ای نزدیک «لندن» پایتخت انگلیس خبر دادند.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت» در جریان تیراندازی روز شنبه در شهرستان «اسکس» در شمال شرقی لندن، یک مرد ۵۰ ساله کشته شد. پلیس این منطقه اعلام کرده که این تیراندازی شنبه صبح به وقت محلی رخ داد و اینک کارآگاهان سرگرم انجام تحقیقات در این زمینه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس اعلام کرده که چند نفر که سوار خودرو بودند به سوی این مرد چندین بار شلیک کردند. این مرد ۵۰ ساله بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت، اما بعد از ظهر یکشنبه جان خود را از دست داد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، پلیس تاکنون به جزئیات بیشتری از این ماجرا از جمله انگیزه ضاربان و تعداد دقیق آن‌ها هیچ اشاره‌ای نکرده است.

جدیدترین آمار‌ها نشان می‌دهد که قتل ناشی از حمله با ضربات چاقو و خشونت‌های خیابانی در لندن به بالاترین حد در ۱۰ سال گذشته رسیده است.

به نوشته روزنامه «گاردین»، پلیس انگلیس اعلام کرد که در سال ۲۰۱۹ و تا ۳۰ دسامبر (دوشنبه نهم دی)، ۱۴۹ فقره قتل در لندن ثبت شده است در سال ۲۰۱۴ این آمار ۹۴ مورد بوده است. این رقم در سال ۲۰۱۹ افزایش ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان داده و تمرکز آن در مناطق فقیرنشین بوده است.

به نوشته گاردین، قتل مرتبط با خشونت‌های خیابانی نیز در پنج سال گذشته افزایش بیش از دو برابری داشته و از ۱۷ مورد در سال ۲۰۱۴، به ۴۴ مورد در سال ۲۰۱۸ و ۴۲ مورد در سال ۲۰۱۹ رسید. جوانترین قربانی در سال ۲۰۱۹ تنها ۱۴ سال سن داشت. «جیدن مودی» در شرق لندن در دی ماه گذشته به ضربات چاقو به قتل رسید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیراندازی انگلیس لندن پارسی خبر سال ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا سلوکی اظهار کرد: شب گذشته، تعدادی سارق مسلح با یک دستگاه خودروی سواری سمند در سطح شهرستان کمیجان حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب افزود: با حضور به موقع پلیس، سارقان که موفق به ارتکاب به جرم نشدند به طرف شهرستان خنداب متواری شدند که با اقدام سریع یگان گشت انتظامی خنداب خودرو تحت تعقیب قرار گرفت و با تیراندازی پلیس خودرو متهمان متوقف شد.

کد خبر 6088090

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی