Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا استان کردستان در محل سالن جلسات شهدای گمنام استانداری با بیان این مطلب اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاههای اجرایی متولی بهداشت و درمان در استان باید با اطلاع رسانی مستمر به مردم آنها را به رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی مقابله با کرونا ترغیب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی در سطح شهر سنندج از طریق خودرو صوتی پیامها و دستورالعملهای بهداشتی را به مردم اطلاع رسانی کند تا مردم از تجمع در اماکن عمومی و پرتردد خودداری کنند.

مرادنیا تصریح کرد: دستگاههای اجرایی با توجه به ارتباط مستقیم با ارباب رجوع ملزم به رعایت کامل و دقیق موازین بهداشتی و پروتکلهای فاصله گذاری اجتماعی هستند تا سلامت کارکنان و ارباب رجوع به مخاطره نیافتد.

او گفت: مدیران دستگاههای اجرایی در صورت مشاهده احتمالی علائم بیماری در پرسنل و به منظور جلوگیری از ابتلای سایر کارکنان خود حتما فرد مبتلا را جهت ادامه درمان و تحت نظر بودن پزشکی به مرخصی بفرستند.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: مراکز درمانی و پیشگیری در سطح استان باید با ارتقا سطح ارائه خدمات و افزایش تیمهای سیار تشخیصی بهداشتی تلاش خود را برای کاهش میزان مبتلایان مضاعف کنند.

او در بخشی دیگر از سخنان خود از مردم استان خواست تا برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان از تجمع در اماکن عمومی و پرجمعیت جدا خودداری کنند.

مرادنیا همچنین مجددا بر لزوم افزایش عملیات ضدعفونی معابر و مراکز پر تردد در سطح شهر سنندج تاکید کرد.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: بانک ها و دیگر مراکز ارائه خدمات عمومی در شهر سنندج باید سعی کنند تا با رعایت موازین و پروتکلهای بهداشتی و درمانی از تجمع بیش از حد ارباب رجوع در این اماکن ممانعت به عمل آورند.

او از کلیه مسافرین و گردشگران که قصد سفر به استان کردستان را دارند خواست تا در این ایام از سفر به استان خودداری کنند، در ادامه ابراز داشت: در این راستا با توجه به افزایش میزان مبتلایان در سطح استان لذا در تعطیلات آخرین هفته کلیه پاساژها، مراکز خرید و فروشگاهها در شهرستان های بانه و مریوان و به ویژه شهر اورامان تعطیل خواهد بود و مسافر پذیرش نمی شود.

استاندار کردستان تاکید کرد: این تعطیلی ها شامل پایانه های مرزی استان نمی شود و در این مبادی همچنان تردد کالا و مبادلات تجاری با کشور عراق انجام می شود.

او اظهار داشت: اصناف و بازاریان شهر سنندج و برخی دیگر از شهرهای استان نیز با هدف کاهش تجمعات مردمی باید نسبت به محدود کردن فعالیت ها خود اقدام کنند و با رعایت پروتکلهای بهداشتی مانع از شیوه بیشتر بیماری شوند.

مرادنیا در پایان اذعان داشت: ادارات و دستگاههای اجرایی استان باید در این ایام از پذیرش مهمان و مسافرین دیگر استانها در مهمانسراهای خود خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار کردستان کرونا ویروس تعطیلی بازار دستگاههای اجرایی خودداری کنند شهر سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج

ایسنا/کردستان رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: بانوان هنرجوی کارگاه سیاه قلم حوزه هنری استان کردستان از یکشنبه ۱۶ اردیبهشت به مدت یک هفته آثار خود را در معرض نمایش علاقه مندان قرار می دهند.

 اسعد فرهادی امروز در گفت و گو با ایسنا با تبریک فرارسیدن میلاد خجسته حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: نقش آفرینی و حضور دختران و زنان این سرزمین در طول دوران انقلاب اسلامی با سرلوحه قراردادن ویژگی های یک زن مسلمان ایرانی و کمک در توسعه کشور و استان بسیار چشمگیر بوده است.

وی افزود: حضور بانوان در عرصه های مختلف علمی و دانشگاهی، فرهنگی وهنری، سیاسی و اقتصادی ، ورزشی و اجتماعی نشان از توجه جدی نظام اسلامی به جایگاه واقعی زن در جامعه اسلامی است.

فرهادی تصریح کرد: در بخش فرهنگ و هنر هم امروز بانوان هنرمند در رشته های مختلف هنری حضوری جدی و بسیار پر اهمیتی را دارند که خلق آثار شایان توجه هنری مؤید همین امر است.

فرهادی در ادامه به نمایشگاه سیاه قلم بانوان هنرجوی حوزه هنری اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه حاصل یک سال فعالیت ۲۵ بانوی هنرجو است که زیر نظر مدرس دوره خانم فرنوش درخشانی از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۳ به مدت یک هفته آثار خود را در معرض نمایش علاقه مندان قرار می دهند. 

رئیس حوزه هنری استان کردستان ادامه داد: در این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه تخصصی این هنر در استان محسوب می گردد ۴۶ اثر هنرجویان تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه مندان است.

بانو فرنوش درخشانی مدرس کلاس های سیاه قلم حوزه هنری آنش آموخته مهندسی فناوری اطلاعات بیش از یک دهه است که به صورت تخصصی در زمینه طراحی و سیاقلم از مبتدی تا حرفه ای در آموزشگاه های هنری و مدارس سنندج مشغول به آموزش هستند که حاصل آن تربیت صدها هنرجوی توانمند در این زمینه است.

برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی و حضور در برنامه های مختلف هنری بخشی از موفقیت های این بانوی هنرمند محسوب می شود.

کلاس‌های آموزشی این هنرمند همه روزه در محل حوزه هنری استان کردستان دائر است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه