Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمحمد نمازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقه با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار و افراد شرکت کننده در آن نیز از شهرستان ‌های بویراحمد و دنا بودند.

وی افزود: مردان و زنان شرکت کننده در این مسابقه در ۲ نوبت صبح و عصر در فاطمیه حرم امامزاده عبدالله (ع) شهر یاسوج با یکدیگر رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رشته ‌های این مسابقه شامل حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن کریم، قرائت، ترتیل و اذان (ویژه مردان) بوده است.

نمازی عنوان کرد: رشته های دعاخوانی و تفسیر در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان ها وجود ندارد و به مرحله استانی موکول شده است.

وی ابراز داشت: مرحله استانی این مسابقات در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور مردادماه امسال برگزار می شود.

نمازی گفت: رشته تفسیر مرحله استانی این مسابقات در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان ها از سوره مریم و بر اساس تفسیر نمونه آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی و کتاب صفوة التفاسیر برگزار خواهد ‌شد.

وی اظهار داشت: افراد اول تا سوم هر رشته در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات به مرحله استانی راه می‌ یابند.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد قرآن کریم یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد قرآن کریم یاسوج سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد قرآن کریم یاسوج کهگیلویه و بویراحمد مرحله استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر

جلسه هماهنگی بیست و یکمین دوره مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور سلیلی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دلیری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، اکبرزاده رئیس هیات دوچرخه سواری و دیگر عوامل اجرایی در دفتر مدیرکل امور اجتماعی استانداری برپا شد. 

بیست و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور ۱۲ تیم داخلی و خارجی و مسافت ۳۰۰ کیلومتر در ۳ مرحله و در مسیر شهر‌های سرخرود، فریدونکنار و نور برگزار می‌شود.
مرحله اول رقابت‌ها در مسیر سرخرود، مرحله دوم در مسیر فریدونکنار و مرحله سوم نیز در مسیر سرخرود و فریدونکنار و نور برگزار می‌شود.

در این جلسه بر میزبانی شایسته، اسکان، امنیت و ایاب و ذهاب و همچنین امنیت جاده‌ها برای تیم‌های شرکت کننده تاکید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان