Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از زحمات و روشنگری‌های سخنگوی سابق ستاد کرونا تقدیر و تشکر به عمل آورد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو متن بیانیه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر جهانپور
رئیس محترم مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت
سلام علیکم
با صلوات بر محمد (ص) و آل پاکش، لازم دیدیم از زحمات جنابعالی در مدت صد و نه روزه سخنگویی ستاد ملی مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روشنگری‌های جنابعالی در خصوص ویروس دیگری که در روز‌های سخت جهاد عوامل درمانی کشور و گروه‌های جهادی و مردمی، که در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس در حال خدمت‌رسانی هستند، بر جان مردم کشور افتاده، جای بسی تقدیر دارد.

دولت‌های متخاصمی که با شدیدترین فشار‌ها و تحریم‌ها، حتی اجازه ورود اقلام دارویی، پزشکی و بشردوستانه را هم به داخل کشور نمی‌دهند، و نیز سرباز-خبرنگاران ساکن خاک این کشورها، در آتش دشمنی‌ها دمیده و همچون ایام دفاع مقدس، که عده‌ای به جوانان این مرز و بوم که در جبهه‌ها مشغول نبرد بودند، خیانت کردند، به دشمن گرا داده و گلوی دولت و ملت ایران را بیشتر فشردند.

هم‌چنین مقابله با ادعا‌های بی‌پایه و اساس نظیر ادعای پنهان‌کاری حکومت در مقابله با کرونا، یک روز به بهانه انتخابات و یک روز به بهانه‌های دیگر، در شرایط سختی که بسیج گسترده ملی برای شکست این بیماری در کشور تشکیل شد و کار را بر عوامل آن که شبانه روز عرق ریخته و زحمت می‌کشند سخت‌تر می‌کرد، از دیگر موارد شایسته تقدیر در دوران مسئولیت جنابعالی به شمار می‌رود.

بدین وسیله بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان یکی از یاوران مجموعه درمانی کشور در این مسیر سخت، شایسته می‌داند از زحمات و روشنگری‌های جنابعالی در این خصوص موارد تقدیر و تشکر به عمل آورده تا دلگرمی کوچکی در مسیر مقابله با این بیماری باشد.
موفقیت جنابعالی و همکارانتان را در مقابله با این بیماری به مدد و توفیق الهی خواستاریم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
حمیدرضا دهقان منشادی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جهانپور سخنگوی ستاد کرونا وزارت بهداشت علوم پزشکی شهید پزشکی شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بهداشت ودرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه برای خرید این دستگاه ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر زند اظهار داشت: خرید این دستگاه پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی افزود: نوبت دهی در شیفت صبح انجام می‌شود و حدود ۲۰ نفر بیمار پذیرش می‌شوند و اگر مشکل نیروی انسانی مرتفع شود نوبت دهی شیفت بعدظهر هم راه انداری خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه یکی دیگر از نیاز‌های اساسی این مرکز درمانی را نبود دستگاه سی تی اسکن ذکر کرد.

 

دیگر خبرها

  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان