Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:50:21 GMT

توهم پلیس کالیفرنیا یک لاتین تبار دیگر را به کشتن داد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۲۵۷۵

توهم پلیس کالیفرنیا یک لاتین تبار دیگر را به کشتن داد

ماموران پلیس کالیفرنیای جنوبی یک لاتین تبار مظنون به حمل سلاح را نزدیک یک پمپ بنزین به قتل رساندند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک لاتین تبار  در آمریکا  به  ظن حمل سلاح  از سوی ماموران پلیس  روز شنبه به وقت محلی به قتل رسید.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» پلیس کالیفرنیای جنوبی اعلام کرد که  شبانگاه شنبه به وقت محلی یک مظنون به حمل سلاح  با شلیک گلوله ماموران پلیس کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران  پلیس مستقر در «سن برناردینو» به دنبال برخی گزارش‌ها نزدیک یک  پمپ بنزین حضور یافته  و به ظن حمل سلاح  به سمت این شخص  شلیک کرده و او را مجروح ساختند. پلیس مدعی شده که گزارش‌هایی را مبنی بر حمل سلاح از سوی این شخص دریافت کرده بود.

 به دنبال تیراندازی پلیس و جراحت فرد مظنون، نیروهای پلیس او را به بیمارستان انتقال دادند اما وی جان خود را از دست داد. پلیس اعلام کرده که مقتول یک لاتین تبار بوده ، اما برخی گزارش‌های اولیه از سفید پوست بودن وی حکایت دارد.

فیلم‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نیز نشانه گیری اسلحه ماموران پلیس به سمت این شخص  را نشان می‌دهد. در تصاویر منتشر شده از این ماجرا برخلاف ادعای پلیس، نشانی از حمل اسلحه از سوی این فرد مشاهده نمی‌شود. پلیس کالیفرنیای جنوبی به مشخصات بیشتر مقتول و حتی نام او نیز هیچ اشاره‌ای نکرده است.

در حالی‌که هنوز تظاهرات علیه قتل «جورج فلوید» سیاه پوست آمریکایی که چندی قبل به دست ماموران پلیس شهر «مینیاپولیس» کشته شد ادامه دارد، رسانه‌ها شنبه شب نیز از قتل یک سیاه پوست دیگر در این کشور خبر دادند.

 «دفتر تحقیقات ایالت جورجیا» به نقل از اداره پلیس شهر «آتلانتا» از کشته شدن یک مرد سیاه پوست حین پارک خودرو در محوطه یک رستوران در جمعه شب به وقت تهران خبر داد. در جریان این حادثه نیروهای پلیس با شلیک یک کلت برقی این فرد را کشتند. (جزئیات بیشتر)

چندی قبل نیز «جورج  فلوید» سیاه پوست آمریکایی به دست ماموران پلیس شهر «مینیاپولیس» کشته شد که پیامدهای منفی بسیاری برای دولت آمریکا تاکنون به همراه داشته و در اقصی نقاط جهان موجب برپایی تظاهراتی در اعتراض به نژادپرستی شده است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس قتل آمریکا پمپ بنزین پلیس قتل آمریکا پمپ بنزین کالیفرنیا یک لاتین تبار ماموران پلیس سیاه پوست حمل سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرعامل و کارکنان جمعیت هلال احمر به مناسبت هفته هلال احمر برگزار شد، ضمن تبریک هفته هلال احمر به کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر استان از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان تشکر و قدردانی کردند.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: جمعیت هلال احمر مجموعه‌ای با نشاط، پر انرژی و تاثیر گذار است و نجاتگرانی که در حوادث و عرصه‌های پر خطر و در شرایط بحرانی حضور پیدا می‌کنند تا نجات بخش دیگران باشند، ایثارگر به تمام معنا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار ادامه داد: این روحیه ناجی و کمک به دیگران در شرایط بحرانی در هلال احمر وجود دارد و معمولاً کسانی که در این عرصه قرار می‌گیرند نگاه شان کمک به همنوعان است.

وی با بیان اینکه کارکنان و نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند، تصریح کرد: آموزش‌های لازم و آمادگی جسمانی برای حضور امدادگران در شرایط سخت بحران و تخصص متناسب با ماموریت‌های محوله برای نجاتگران جمعیت هلال احمر بسیار مهم است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در ادامه گزارش کاملی از خدمات و فعالیت‌های بشر دوستانه این جمعیت در سال گذشته و ایام نوروز ارائه کرد.

کد خبر 6097397

دیگر خبرها

  • روایت یک دانشجو از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا + فیلم
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس