Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:46:29 GMT

احداث مقبره شهدای گمنام در بستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۲۷۸۷

احداث مقبره شهدای گمنام در بستان آغاز شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد هاشمی زاده بخشدار بستان از توابع شهرستان دشت آزادگان گفت: شهید مظهر وحدت و انسجام ملی و نزدیکی قلوب مردم است و اگر امروز عزت و امنیت و آرامش داریم به برکت خون شهدا است.

او افزود: شهدا جانشان را در دست گرفتند و از عزت ما دفاع کردند و دین بزرگی به گردن ما دارند و وظیفه داریم برای ماندگار ماندن نام و یاد شهدا، از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقبال حمید یکی از خیران که هزینه ساخت مقبره شهدای گمنام بستان را بر عهده گرفته است، بیان داشت: بدون شک حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاورد‌های آن در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر است، شهدایی که با خون خود عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

در ادامه قدوس فرمانده بسیج بخش بستان با بیان اینکه وظیفه همه ما انتقال پیام عمیق شهدا به نسل جوان است، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امروزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و زنده نگه داشتن یاد شهداء انسان را به وادی شهادت نزدیک‌تر می‌کند و هرچه در این مسیر اخلاص داشته باشیم سیر الی الله را بهتر طی خواهیم کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای گمنام ساخت مقبره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید گمنام وارد یزد شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز با استقبال گسترده یزدی‌ها وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد.

جمع کثیری از مسئولان، خانواده‌های شهدا و قشر‌های مختلف مردم در این مراسم حضور پرشوری داشته و بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

بدین مناسبت، ساعت ۲۰ امشب مراسمی با حضور پیکر این شهید در امامزاده سید جعفر محمد (ع) واقع در بلوار جمهوری یزد برگزار می‌شود.

مراسم وداع با شهید گمنام نیز ساعت ۲۰ فردا جمعه همزمان با برگزاری یادواره شهدای فیروزآباد در گلزار شهدای اشکذر برگزار خواهد شد.

پیکر پاک این شهید ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه به سمت پارک بزرگ اشکذر تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

دیگر خبرها

  • ویدیو/ بدرقه شهدای گمنام در رفسنجان و اصفهان
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • استقبال از پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد