Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:47:03 GMT

کمبود ماسک N95 برای کادر درمان در تربت‌جام

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۲۹۴۳

کمبود ماسک N95 برای کادر درمان در تربت‌جام

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام گفت: با کمبود ماسک N95 برای کادر درمان مواجه هستیم.

محمد افکار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با کمبود ماسک N95 برای پرسنل کادر درمان مواجه هستیم؛ روزانه 250 ماسک از شهرداری مشهد تحویل می‌گرفتیم که بیش از 10 روز است این سهمیه قطع شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام افزود: دریافت این سهمیه به این صورت بود که شهرداری مشهد تعدادی ماسک به صورت روزانه به دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارائه می‌کرد که طبق گفته مسئولان علوم پزشکی مشهد مدتی‌ است این سهمیه با کاهش مواجه شده و بنابراین به شهرستان تعلق نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرب و شتم پرسنل اورژانس ۱۱۵ تربت‌جام

وی با اشاره به دغدغه‌های دیگر کادر درمان شهرستان تربت‌جام عنوان کرد: شنبه در منطقه نصرآباد تصادفی رخ داده و آمبولانس علوم پزشکی به محل حادثه اعزام شده است؛ افراد وسیله نقلیه تصادف کننده به دلیل عصبانیت از حادثه‌ای که رخ داده با پرسنل اورژانس درگیر شده‌، کادر درمان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و آسیب‌هایی را نیز به خودروی بیمارستان وارد کرده‌اند.

افکار تاکید کرد: اگر قرار باشد که نیروی انتظامی، دادگستری و فرمانداری از پرسنل درمان به ویژه اورژانس‌های 115 حمایت لازم را نداشته باشند، با توجه به این که تمرکز و توان بخش درمانی متوجه مبارزه با کرونا است، در خدمت رسانی به مردم منطقه با مشکل مواجه خواهیم شد.

کمک شهرداری به دانشگاه علوم پزشکی مشهد وقفه یا کاهش نداشته است

همچنین رضا خواجه‌نائینی، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرداری مشهد بر اساس مصوبه شورای شهر کمک‌هایی را به دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: هیچگاه به شهرستان‌های استان کمکی نداشته‌ایم و طبق مصوبات ستاد کرونا، به صورت روزانه تعدادی ماسک به دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحویل می‌دهیم اما از مراحل بعد از تحویل و اینکه دانشگاه مشهد چه طور اقدام به توزیع می‌کند، مطلع نیستیم.

خواجه‌نائینی خاطرنشان کرد: این کمک کماکان در حال انجام است و وقفه یا کاهشی نداشته است و به صورت روزانه شش هزار ماسک به دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحویل می‌دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماسک n۹۵ کادر درمانی تربت جام دانشگاه علوم پزشکی مشهد شهرداری مشهد کادر درمان تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی در همایش تجلیل از بهورزان نمونه دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد، با اشاره به جایگاه بهورزان در سطح جامعه، اظهار کرد: با شروع به کار بهورزان، کشور در زمینه شاخصه‌های ارتقاء سطح سلامت به مؤلفه‌های چشمگیری رسید و فعالیت‌های تنظیم خانواده نیز به صورت گسترده در کشور انجام شد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق بهورزان را رکن اصلی شبکه های بهداشت و درمان دانست و افزود: همه کارکنان این سیستم با فداکاری، ایثار، صبر و جدیت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای برنامه های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از خود گذشتگی نشان می دهند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد: بهورزان از شریف ترین طبقه در نظام سلامت کشور هستند که با زحمت فراوان سبب چرخش چرخه‌های سلامت و زندگی می‌شوند.

خلیل آبادی با تقدیر از زحمات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خدمات خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده و باید بدانیم این موهبت بزرگی است که مسئولان خدمت کنند، تا ملت راحتی را احساس نمایند، زیرا مسئولین تکیه گاه مردم هستند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با اشاره به زحمات کادر درمان و پرستاران در ایام شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا پرستاران سراسر کشور صبر، حوصله، فداکاری، از خود گذشتگی و ایثار را به نمایش گذاشتند و با جانفشانی در کنار مردم و بیماران بودند که تقدیر از آنان شاید بخش کوچکی از زحمات این عزیزان را جبران کند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ مربی بهورزی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند و همچنین بیش از  ۵۰ نفر مربیان نمونه شاغل در این حوزه تقدیر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری