Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزئیات قتل هنرمند اصفهانی از زبان دادستان استان، ایجاد 50 هزار اشتغال مستقیم با افتتاح 200 طرح معدنی و صنعتی، جزئیات حضور نمایندگان اصفهان در کمیسیون‌های مجلس، پیش‌بینی ۵۰۰ هزار شغل در حوزه سنگ‌های قیمتی، تحقق 35 درصدی بودجه مناطق شهرداری با بسته تشویقی ساخت و ساز؛ تیتر پربازدیدترین اخبار فارس اصفهان در روز گذشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (یکشنبه ۲۵ خرداد ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

جزئیات قتل هنرمند اصفهانی از زبان دادستان استان

دادستان استان اصفهان گفت: طبق گزارشی که به دست ما رسیده ساعت 3 بامداد 18 خرداد ماه خبری به مراجع انتظامی و بازپرس سمیرم میرسد که بلافاصله در محل حاضر شده و با شخصی که مورد قتل قرار گرفته است روبه رو شدند.

ایجاد 50 هزار اشتغال مستقیم با افتتاح 200 طرح معدنی و صنعتی

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با بهره‌برداری از ۲۰۰ طرح بزرگ معدنی و صنعتی برای ۵۰ هزار نفر اشتغال مستقیم و چندین برابر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

جزئیات حضور نمایندگان اصفهان در کمیسیون‌های مجلس/ حضور فعالانه در کمیسیون آب و بهداشت

لیست نهایی اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شد و نمایندگان استان اصفهان نیز کمیسیون‌های خود را شناختند که در این بین سهم ‌کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با حضور ۴ نماینده از استان اصفهان از سایر کمیسیون‌ها بیشتر بود.

پیش‌بینی ۵۰۰ هزار شغل در حوزه سنگ‌های قیمتی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایجاد اشتغال برای 500 هزار نفر تا سال 1405 در حوزه سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در کشور خبر داد.

تحقق 35 درصدی بودجه مناطق شهرداری با بسته تشویقی ساخت و ساز

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در عرصه ساخت و ساز شورای شهر بسته تشویقی ساخت و ساز را مصوب کرد و با همراهی انبوه‌سازان طی یک و نیم ماه گذشته چیزی حدود ۳۵ درصد بودجه مناطق را رقم زده‌ایم.

برای مطالعه هر خبر روی عنوان آن کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان قتل مجلس شورای اسلامی اشتغال اصفهان قتل مجلس شورای اسلامی اشتغال استان اصفهان ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان