Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک باتو، ستاره فیلم‌های هالیوودی و برنده جایزه اسکار ۴۵ ساله همین چند روز پیش با رعایت پروتکل‌ها و اصول بهداشتی کرونایی همراه نامزدش کاملیا مارون به یک فروشگاه خواربارفروشی گرانقیمت ایتالیایی در محله سنچری لس‌آنجلس رفتند. کاملیا ۲۲ ساله مدل سابق است که به تازگی وارد عرصه تئاتر و بازیگری شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 آن دو از رستوران نزدیک دو پیتزا خریده بودند. لئوناردو یک تی شرت خاکستری با سوشرت آبی زیپ‌دار، شلوارک و دمیپایی نایکی پوشیده بود و کاملیا نیز با تی شرت و ماسک سیاه به چشم می‌خورد. لئوناردو چند روز پیش در کارزار ضد نژادپرستی، حمایت خود را از سیاه‌پوستان اعلام کرده بود.

او قرار است به زودی در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی و در کنار رابرت دنیرو به ایفای نقش بپردازد. این فیلم فیلم Killers of the Flower Moon نام دارد و براساس کتابی با همین نام، اثر دیوید گران ساخته می‌شود که داستان قبیله‌ی سرخ‌پوست اوسیج را روایت می‌کند که قتل‌هایی زنجیره‌ای پس از کشف نفت در زمین‌هایشان رخ می‌دهد و این قتل‌ها توجه جی. ادگار هوور و پلیس فدرال آمریکا را به خودش جلب می‌کند. 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ماسک نژادپرستی هالیوود لئوناردو دی کاپریو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تازه از شکسته شدن سد در کنیا

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از دیلی نیوز، روز دوشنبه حادثه هولناکی در منطقه مای ماهیو در شهر ناکورو در کنیا رخ داد.

از چند روز قبل از این حادثه، بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب باعث پر شدن سد قدیمی در این منطقه شده بود و حجم آب به حدی بود که فشار زیادی به سد وارد می‌شد. در نهایت نیز همین فشار باعث شد که روز دوشنبه، سد قدیمی در هم شکسته و فرو بریزد.

به دنبال این حادثه سیل عظیمی به سمت پایین دست سد و شهر ناکورو به راه افتاد.

گل و لای به همراه شاخه درختان با صدای مهیب شهر را در بر گرفت و در چشم بر هم زدنی خانه‌ها را با خود برد و راه‌ها را قطع کرد.

تصاویر منتشر شده از این حادثه خودروهایی را نشان می‌دهد که به دنبال شکسته شدن سد، در میان گل و لای سیلاب گیر کرده‌اند و راه‌هایی که مسدود شده‌اند و خانه‌هایی که در هم فرو ریخته‌اند.

سوزان کیهیکا، فرماندار شهرستان ناکورو گفت: تا کنون اجساد ۴۲ نفر که در این حادثه کشته شده‌اند، پیدا شده‌ و بررسی‌های ما نشان می‌دهد که تعداد قربانیان بیش‌تر از این‌هاست، زیرا هنوز تعداد زیادی در گل و لای مدفون هستند که جست‌وجو برای یافتن اجساد آنها ادامه دارد.

شکسته شدن سد تنها حادثه مرگبار ناشی از بارش شدید باران در کنیا نبود و در روزهای گذشته جاری شدن سیل در نقاط مختلف این کشور، دست‌کم جان ۱۵۵ نفر را گرفته است. برخی از آنها سرنشینان دو قایق بودند که در سیل واژگون شده بودند.

وزارت آموزش و پرورش این کشور اعلام کرده که به دلیل «باران های شدید مداوم» بازگشایی مدارس یک هفته به تعویق افتاده، مدارس مجبور به تعطیلی پس از تعطیلات میان ترم شدند.

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، تیم‌های امداد و نجات مشغول جستجو در بین گل و لای برای یافتن بازماندگان هستند.

کد خبر 848137 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سيل کنیا حوادث جهان

دیگر خبرها

  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • روایت تازه از شکسته شدن سد در کنیا
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان