Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، دو تن از سرکرده‌های یکی از گروه‌های تروریستی وابسته به گروه القاعده در حمله هوایی در شمال غرب سوریه کشته شدند.

بر این اساس، گروه موسوم به سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد دو تن از فرماندهان نظامی گروه مسلح موسوم به «حراس الدین» وابسته به القاعده در حمله هوایی یک پهپاد ناشناس در شهر ادلب در شمال غرب سوریه کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامی عبد الرحمن، رئیس دیده بان حقوق بشر سوریه گفت: خودروی حامل دو تن از فرماندهان نظامی گروه «حراس الدین» هدف حمله راکتی یک پهپاد ناشناس قرار گرفت.

وی افزود: در این حمله هوایی دو تن از فرماندهان نظامی گروه حراس الدین به نام‌های قسام الاردنی و بلال الصنعانی (تبعه یمنی) کشته شدند.

بر اساس گزارش دیده بان حقوق بشر سوریه، گروه حراس الدین به همراه دیگر گروه‌های تروریستی کم نفوذ چند روز پیش اتاق عملیات مشترکی برای جنگ با نیرو‌های ارتش سوریه تشکیل دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگ سوریه گروه های تروریستی گروه القاعده حراس الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع محلی از شنیده شدن صدای چند انفجار داخل پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی «العمر» در استان دیرالزور در شرق سوریه خبر دادند.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این حمله منتشر نشده و هیچ گروهی مسؤولیت آن را به عهده نگرفته است.

گروه مقاومت اسلامی عراق پس از آغاز نبرد طوفان الاقصی بارها مواضع آمریکایی- صهیونیستی را در منطقه در راستای رویکرد خود برای مقابله با اشغالگری و توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.

کد خبر 6095991

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات