Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@16:11:42 GMT

مادر شهیدان «سیف‌الدینی» به فرزندان شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۳۳۰۳

مادر شهیدان «سیف‌الدینی» به فرزندان شهیدش پیوست

 بی بی جلیله قوام، مادر شهیدان محمدحسین، محمدعباس و محمدحسن سیف الدینی راد و مادربزرگ شهید محسن برهانی که مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فاطمه الزهرا (س) کرمان بستری بود، امروز به فرزندان شهیدش پیوست.

او که ۳ فرزند و یک نوه خود را تقدیم انقلاب و اسلام کرده، به ام البنین دیار کریمان معروف است.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز سال ۸۴ و در جریان سفر به استان کرمان با این مادر بزرگوار دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهید محمدحسن سیف الدینی راد متولد ۱۳۴۱ که در عملیات حصر آبادان به شهادت رسید، معلم شهید محمدحسین سیف الدینی راد متولد ۱۳۴۲ که در عملیات والفجر ۸، مجروح شیمیایی شد و سرانجام به شهادت رسید و شهید طلبه محمدعباس سیف الدینی راد، متولد ۱۳۴۴ که در جبهه طلائیه دعوت حق را لبیک گفت و به کاروان شهدا پیوست، ۳ فرزند بی بی جلیله قوام بودند و دانش آموز شهید محسن برهانی متولد ۱۳۴۸ که در عملیات کربلای ۴ آسمانی شد و پیکر پاکش پس از ۱۰ سال مفقودی به زادگاهش بازگشت، نوه این مادر بزرگوار بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مادرشهید خانواده شهدا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
عسگری افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد. دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند. دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.
مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست