Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اصلاح‌طلب مجلس به برخی اخبار مبنی بر احتمال کاندیداتوری‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 واکنش نشان داد و گفت: فعلا خبری نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، یازده ماه به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و برخی رسانه‌ها از هم‌اینک، گزینه‌های احتمالی را برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌کنند که در همین حین، نام مسعود پزشکیان نیز در میان کاندیدای احتمالی اصلاح‌طلب دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از رسانه‌ها اعلام کرده بودند که احزاب اصلاح‌طلب مسعود پزشکیان را به عنوان گزینه انتخابات ریاست جمهوری 1400 مورد بررسی قرار داده و در همین رابطه نماینده مردم تبریز در مجلس با رئیس دولت اصلاحات دیدار کرده است.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که آیا به منظور کاندیداتوری در 1400 با رئیس دولت اصلاحات دیدار کرده‌ است؟ گفت: خیر دیداری نبوده است. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای 1400 نامزد می‌شوید، گفت: فعلا خبری نیست. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری پزشکیان اصلاحات مجلس انتخابات ریاست جمهوری پزشکیان اصلاحات مجلس مسعود پزشکیان رسانه ها انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز(سه‌شنبه) در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده‌ بودند.

پوتین که در انتخابات ماه مارس با کسب ۸۷.۲۸ درصد آراء، قاطعانه به پیروزی رسید، دقایقی پیش با ادای سوگند، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری‌اش را شروع کرد.

کد خبر 6099399

دیگر خبرها

  • محسن رضایی زیر ذره‌بین؛ از دوستی قدیمی با قالیباف تا تغییر استراتژی!
  • چرخش ۱۸۰ درجه‌ای یک کاندیدا در زنجان؛ یکباره اصلاح‌طلب شد!
  • استراتژی جدید برادر محسن؟ / رای اصولگرایی به رضایی برای زدن قالیباف
  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • مسعود پزشکیان رکورددار شد /۹ نماینده پرسابقه مجلس دوازدهم را بشناسید +جدول
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان