Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@08:49:45 GMT

کابینه افغانستان به موضوع مهاجران در ایران پرداخت

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۳۵۵۵

کابینه افغانستان به موضوع مهاجران در ایران پرداخت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، کاخ ریاست جمهوری افغانستان بامداد دوشنبه با انتشار اطلاعیه‌ای نوشت که در این نشست، معاونان رئیس جمهوری، مشاور امنیت ملی و شماری دیگر از مقامات حضور داشتند.

اعضای دولت در خصوص زندگی مهاجران افغان در ایران و تقویت و فنی سازی هرچه بیشتر نیروی مرزی افغانستان، بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات وزارت امور مهاجران و وزارت خارجه در خصوص آتش گرفتن خودرو مسافران غیرقانونی افغان در شهر یزد ایران که باعث کشته شدن چند تن از مهاجران شد و همچنین مشکلات مهاجران افغان در ایران، گزارش دادند.

کابینه افغانستان چنین مقرر کرد که در نخستین زمان ممکن، هیأتی برای حل همه جانبه مشکلات یاد شده ضمن سفر به ایران، با طرف ایرانی پیرامون این موارد بحث و تبادل نظر کند.

هدف این هیأت، چگونگی حل مشکلات مهاجران افغان در ایران عنوان شده است که پس از بررسی، دولت افغانستان مطابق نتایج حاصل از آن، برنامه لازم، عملی و تدابیر مؤثر را انجام دهد.

دولت همچنین تأکید کرد که مرزبانان افغان در تمام مناطق مرزی به منظور جلوگیری از قاچاق به گونه درست، وظایف خود را انجام دهند.

در حادثه اردیبهشت ماه در مرز استان هرات با ایران و همچنین رخداد یزد، شماری از مهاجران غیر قانونی افغانستان کشته و مصدوم شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اکبر طبری محمدعلی کشاورز هتل کپسولی بیمه بیکاری کرونا پدر سالار افغانستان کابینه مهاجران افغان ایران زندگی مهاجران اکبر طبری محمدعلی کشاورز هتل کپسولی بیمه بیکاری کرونا پدر سالار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه الجزیره از برگزاری تظاهرات اعتراضی با حضور خانواده‌های اسرای صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس این گزارش، معترضان صهیونیست اعلام کردند که مقامات رژیم صهیونیستی باید آزاد سازی اسرا نزد نیروهای مقاومت در غزه را در اولویت قرار دهند.

این تظاهرات همزمان با نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برگزار شد. معترضان خیابان اصلی کنار ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو را بستند.

این در حالی است که بسیاری از اعضای خانواده‌های اسرای مذکور طی روزهای گذشته اعلام کرده بودند که مقامات صهیونیست به ویژه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هیچ اهمیتی به آزاد سازی اسرا نمی‌دهند.

از زمان عملیات طوفان الاقصی تاکنون ده‌ها تظاهرات از سوی خانواده‌های اسرای صهیونیست در برابر ساختمان‌های وابسته به کابینه رژیم صهیونیستی برگزار شده است. معترضان پیشتر نیز با سر دادن شعارهایی علیه اعضای کابینه نتانیاهو از عملکرد وی در قبال جنگ در غزه انتقاد کرده بودند.

کد خبر 6095310

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴۵ نفر به دلیل اعتراض به قانون ضد مهاجرتی سوناک
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو
  • طرز پخت نان بربری به شیوه افغان ها (فیلم)
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • کنسرسیوم ریلی افغانستان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیست
  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم