Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، صدها فعال مراکشی و اسپانیایی با امضای یک درخواست مجازی از مقامات مادرید خواستند پرونده کشته شدن الیاس الطاهری جوان ۱۸ ساله مراکشی (ملقب به فلوید مراکشی) به دست پلیس اسپانیا را مجددا باز کنند.

فعالان مراکشی از وزارت خارجه کشورشان خواستند به مقامات اسپانیا فشار آورده و برای اجرای تحقیقات عادلانه در این خصوص و از سرگیری محاکمه عاملان قتل الطاهری وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ائتلافی متشکل از وکلا و سیاستمداران و جمعیت های مدنی در اسپانیا و مراکش درخواست خود را مبنی بر باز شدن مجدد پرونده فلوید مراکشی ارائه دادند.

لازم به ذکر است که به تازگی، روزنامه اسپانیایی «الباییس» گزارش داده است که یک جوان عرب به روشی مشابه روش قتل جورج فلوید شهروند آمریکایی، به دست نیروهای پلیس اسپانیا کشته شده است.

بر اساس این گزارش، یک جوان مراکشی در ماه ژوئیه در یکی از شهرهای جنوبی اسپانیا به دست پلیس این کشور کشته شد.

روزنامه مذکور برای نخستین بار با انتشار فایل ویدئویی این واقعه، گزارش داد که این فایل ویدئویی نشان می‌دهد که نیروهای پلیس اسپانیا به صورت وحشیانه‌ای با این جوان مراکشی برخورد کرده‌اند.

الطاهری در برابر نیروهای پلیس اسپانیا مقاومت نکرده و بعد از گذشت لحظاتی از بازداشت وحشیانه وی، آخرین نفس‌های خود را کشید.

در این فایل ویدئویی مشخص است که یکی از نیروهای گارد مدنی اسپانیا زانوی خود را بر گردن جوان مراکشی برای مدت طولانی گذاشته و بعد از آن، این جوان بر روی تخت آخرین نفس‌های خود را کشید.

سیستم قضایی اسپانیا اعلام کرد که این حادثه به دلیل مقاومت جوان مراکشی در برابر پلیس رخ داده اما تصاویر منتشر شده گویای چیز دیگری است به طوری که جوان مذکور با دست و پای بسته توان هیچ مقابله‌ای را نداشته است.

کد خبر 4949745 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: مراکش اسپانیا جورج فلوید ایالات متحده آمریکا عراق ویروس کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران فلسطین سوریه روسیه نژادپرستی افغانستان لیبی عربستان سعودی جورج فلوید پلیس اسپانیا جوان مراکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه

متهمانی که در جریان درگیری در محله خزانه یک مرد کامیون‌دار را به قتل رسانده بودند، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت‌ماه جاری، درگیری مرگبار چند مرد جوان در محله خزانه از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برزگ راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مقتول راننده کامیون بوده و در جریان درگیری با 3 نفر قربانی جنایت شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، قاتل به همراه 2 نفر از آشنا‌های خود با مرد جوان در یک گروه تلگرامی به‌خاطر دریافت سفارش کار خاک‌برداری از یک پروژه ساختمانی مشاجره پیدا کرده که 2 طرف درگیری با همدیگر قرار نزاع در خزانه گذاشته‌اند.

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهمان را در جنوب شناسایی کردند و متوجه شدند که احتمالا آنها قصد دارد تا تهران را ترک کنند.

کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بی‌ردنگ راهی مخفیگاه مورد نظر در جنوب تهران شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس 3 مرد جنایتکار را در یک عملیات نفسگیر بازداشت کردند.

متهمان در همان بازجویی‌های اولیه شرکت در درگیری مرگبار و قتل مرد کامیون‌دار در خزانه اعتراف کردند.

به گزارش تسنیم، 3 مرد جوان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • دولت نتانیاهو در حال سقوط است/ نیروهای حماس به مقاومت خود ادامه دهند
  • یورش پلیس آمریکا برای سرکوب و بازداشت دانشجویان دانشگاه لس‌ آنجلس
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی