Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دشت‌گلی مدیر پردیس تئاتر شهرزاد درباره وضعیت و تاریخ از سرگیری فعالیت‌های این مجموعه تئاتری بعد از تعطیلی چندماهه کرونایی، به خبرنگار مهر گفت: با گروه‌های نمایشی رایزنی‌هایی را برای اجرای آثار نمایشی‌شان داشته‌ایم. به احتمال زیاد و به‌عنوان اولین اجرا برای از سرگیری فعالیت‌های پردیس تئاتر شهرزاد، خانم الهام پاوه‌نژاد نمایش «کافه پولشری» را به صحنه می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره زمان و مکان اجرای «کافه پولشری»، افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است «کافه پولشری» از ۲ تیر در کافه تریای پردیس تئاتر شهرزاد اجرا شود.

دشت‌گلی درباره دیگر اجراهای نمایشی در این مجموعه تئاتری اظهار کرد: با آقای محمد رحمانیان درباره ادامه اجرای نمایش «روزهای رادیو» گفتگو داشتیم. ایشان قصد دارند تغییراتی در گروه بازیگری نمایش ایجاد کنند و احتمال این وجود دارد که از ۴ یا ۵ تیر اجراهای نمایش را در سالن «گلایل» مجموعه از سر بگیرند.

مدیر پردیس تئاتر شهرزاد با اشاره به اینکه اجراهای نمایشی با ظرفیت ۵۰ درصد سالن‌ها روی صحنه می‌روند، درباره رعایت نکات بهداشتی در پردیس تئاتر شهرزاد توضیح داد: تغییراتی را در پشت صحنه‌های مجموعه بر اساس پروتکل‌های بهداشتی لحاظ کردیم تا نگرانی گروه‌های تئاتری برطرف شود. ضمن اینکه هر روز مجموعه را ضدعفونی می‌کنیم و سیستم‌های تهویه سالن‌ها را هم بهبود بخشیده‌ایم. همچنین پیش بینی کرده‌ایم در صورت اینکه اجازه ۲ اجرا در یک سالن وجود داشته باشد، فاصله زمانی بین ۲ اجرا بیشتر باشد تا مراحل بهداشتی و ضدعفونی سالن‌ها به درستی انجام شود.

وی ادامه داد: قرار است شهرداری منطقه ۱۱ نیز طی طرحی که دارد، تمامی تماشاخانه‌های خصوصی منطقه را ضدعفونی کند.

دشت گلی در بخش پایانی سخنان خود درباره امکان وجود حمایت مالی از اجراهایی که در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌روند، تأکید کرد: گروه‌های نمایشی در شرایط سختی به سر می‌برند و در شرایط فعلی متضرر می‌شوند. اداره کل هنرهای نمایشی قول شفاهی برای حمایت داده است.

کد خبر 4949266 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: تماشاخانه شهرزاد تئاتر ایران ویروس کرونا هنرمندان تئاتر فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی ویروس کرونا تئاتر ایران موسیقی ایرانی بازیگر سینما شبکه پنج سیما جورج فلوید شبکه دو سیما شیوع کرونا آلبوم موسیقی سازمان صداوسیما شبکه یک سیما پردیس تئاتر شهرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت