Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  متن پیام ابراهیم شریفی به شرح ذیل می باشد :
در نهایت اندوه، تأسف و تألم فراوان، یکی دیگر از مردمی‌ترین هنرمندان سرزمینمان، به دعوت حضرت حق شتافت و پایان نقشهای ماندگار خود را در تاریخ تأتر، سینما و تلویزیون ایران اسلامی امضاء نمود. محمدعلی کشاورز سالهای بسیاری، با ایفای نقش‌ها و آثاری ارزشمند، ماندگار و جاودان برای هنر و فرهنگ این مرز و بوم، افتخار و اعتبار بر جا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرمندان و هنردوستان ایرانی هیچگاه کلام و دیالوگهای ماندگارش را در فیلمهایی همچون مادر، دلشدگان، روز واقعه و سریالهای سربداران، پدرسالار و هزاردستان فراموش نخواهند کرد چون واژه هنرمند، بیگانه از او نبود. اینجانب مصیبت فقدان استاد محمدعلی کشاورز را به خانواده محترم و دوستداران ایشان و اهالی شریف تأتر، تلویزیون و سینمای ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوندگار لطیف و مهربان، علو درجات و آرامش ابدی مسئلت می‌نمایم.

۴۶

کد خبر 1399517

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی