Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اسفراین گفت: در اجرای طرح برون‌سپاری و واگذاری خدمات شهرداری به بخش خصوصی تعداد ۱۲ دفتر برون‌سپاری در سطح شهرستان اسفراین ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین محسن لعل قادری در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسفراین از اجرای طرح برون‌سپاری برخی خدمات شهرداری به بخش خصوص خبر داد و اظهار کرد: این طرح در دو مرحله در سطح شهرستان عملیاتی خواهد شد که در مرحله اول خدمات حوزه شهرسازی همچون صدور پروانه ساختمانی، تغییر کاربری املاک، خریدوفروش و دریافت آخرین استعلامات وضعیت املاک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای اجرای این طرح در سطح شهرستان ۱۲ دفاتر برون‌سپاری ایجاد خواهد شد که این دفاتر کلیه امورات مربوط به صدور را انجام خواهند داد و این امر می‌تواند مراجعین به شهرداری را کاهش دهد و همچنین راحت‌تر و سریع‌تر امورات ارباب رجوع در این بخش انجام شود.

شهردار اسفراین در ادامه به مشکل عمده شهرداری در حوزه ساخت‌وسازهای غیرمجاز اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات اساسی این حوزه نبود قوانین کافی و یا قوانین قدیمی، نبود سازوکارهای مناسب و همچنین وجود گریزگاه‌های قانونی برای مقابله با این موضوع است.

وی گفت: در سال گذشته گزارشات ساختمانی که منجر به تشکیل پرونده ساخت و سازه‌های غیرمجاز بوده تعداد ۶۱۳ پرونده بوده که پس از تشکیل موردبررسی قرارگرفته و اقدامات قانونی انجام‌گرفته است.

قادری در پایان به طرح تفصیلی شهر اشاره کرد و گفت: محدوده شهر نسبت به سال ۸۳ هیچ تغییری حاصل نشده و تغییر کاربری‌ها در جریان کار قطعی می‌شود و مردم‌فریب حرف‌های دلالان و واسطه گران برای تغییر کاربری‌ها و محدودهای شهر نخورند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری برون سپاری بخش خصوصی اسفراین شهرداری برون سپاری بخش خصوصی اسفراین برون سپاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است و این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضائی تأکید کرد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضائی ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کردستان است.

کد خبر 6097105

دیگر خبرها

  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • مصرف دخانیات از مهم‌ترین عوامل ایجاد سرطان دهان
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند