Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله گیتی‌منش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهروندان در هر بار مراجعه به پمپ بنزین‌ و یا ایستگاه‌های سی‌ان‌جی، حداکثر باک خودرو را پر کنند تا دفعات کمتری مجبور به مراجعه برای دریافت سوخت شوند.

وی با بیان اینکه صاحبان خودرو، هنگام مراجعه برای سوختگیری، دستکش و ماسک به همراه داشته باشند، افزود: شهروندان حتما با استفاده از دستکش یا دستمال کاغذی دسته نازل را بردارند و اقدام به سوختگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان بر لزوم حساسیت شهروندان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جایگاه‌های عرضه سوخت تاکید کرد و گفت: باید پس از اتمام سوخت گیری، با دست بدون دستکش، کارت سوخت را وارد دستگاه کارت خوان کرد و آن را برداشت.

گیتی‌منش به ضدعفونی روزانه جایگاه‌های عرضه سوخت و کامیون‌های نفت‌کش در استان اشاره و تاکید کرد: بازرسان این شرکت هر روز به صورت سرزده از جایگاه‌های عرضه بازدید می‌کنند تا از رعایت مصوبه‌های بهداشتی و حفظ سلامتی پرسنل و مراجعان اطمینان حاصل شود.

وی به شهروندان توصیه کرد به سمت استفاده از سی‌ان‌جی بروند، چرا که سوختی پاک و به صرفه بوده و آلودگی کمتری نیز به دنبال دارد و یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، در مجموع مصرف بنزین و گاز سی ان جی در استان کاهش یافته است.

در حال حاضر ۸۰ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران ویروس کرونا کردستان شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران جایگاه های عرضه سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ اردشیر هوشیار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: امشب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت خودروی پراید هنگام سوخت گیری در جایگاه سی ان جی جانبازان آستارا دچار حریق شد.
وی با بیان اینکه پراید به علت گسترش آتش کامل سوخت، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
رییس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان آستارا اضافه کرد: بر اثر شدت آتش سوزی در حال حاضر در جایگاه جانبازان امکان سوخت گیری برای خودرو‌ها وجود ندارد که مسئولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

دیگر خبرها

  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد