Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اراک در مجلس یازدهم اسناد و اطلاعات جدیدی از پرونده تخلف‌های غلامرضا تاجگردون ارائه کرد.

علی اکبر کریمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به ادله موجود برای مخالفت با اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، اظهار کرد: نظرات منفی مراجع 4 گانه نظارتی در این دوره و دوره های قبل، که مستند قانونی بوده و می‌تواند مورد استناد قرار بگیرد از ادله مهمی در این رابطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه لیستی بلند از اعمال نفوذ و تلاش وی برای انتصاب بستگان و وابستگان خود در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها دیگر مستنداتی است که برای مخالفت با اعتبار نامه تاجگردون جمع آوری شده است، افزود: اعمال نفوذ وی برای انتصاب بستگان و وابستگان خود در هیئت مدیره شرکت‌های دولتی و شرکت های بخش عمومی مانند بانک‌ها، بیمه‌ها و صندوق بازنشستگی نیز که با مستندات کافی موجود است از دیگر ادله برای مخالفت با اعتبارنامه این نماینده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: از دیگر ادله در این حوزه ارتباط وی با پرونده‌های فساد اقتصادی همچون پرونده بانک سرمایه است که در آن به طور مشخص به ارتباط و نقش وی اشاره شده و در مذاکرات دادگاه نیز وجود دارد.

کریمی با بیان اینکه نحوه عملکرد وی در سمت ریاست کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نیز دارای نکات قابل تامل بسیاری است، اضافه کرد: بحث مدرک تحصیلی غیر‌معتبر در مقطع دکتر دیگر موضوعی است که مورد اعتراض بوده زیرا وی از سال 2008 مدعی شده که دکترا دارد که طبق بررسی‌های انجام شده این مدرک جعلی است.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود جعلی بودن مدرک تحصیلی غلامرضا تاجگردون وی در مجلس شورای اسلامی، در موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان برنامه، در دانشگاه آزاد اسلامی و در تبلیغات انتخاباتی و همچنین در مکاتبات اداری خود از این عنوان استفاده کرده است.

کریمی افزود: وی ادعا کرده از یک مؤسسه‌ای در بلژیک مدرک دکترا اخذ کرده در حالی که وزارت علوم این مؤسسه را به رسمیت نمی‌شناسد و مدرک وی را نیز قابل ارزشیابی نمی‌داند، ضمن اینکه در همان سال‌های گفته شده تحصیلی وی در ایران بوده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه مستندات زیادی برای ارائه به کمیسیون تحقیق وجود دارد، تصریح کرد: خوشبختانه مستندات محکم و کافی بوده و و به طور حتم اعضای کمیسیون تحقیق قانع خواهند شد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: رد اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون می‌تواند مقدمه‌ای برای آغاز شفافیت آرا در مجلس یازدهم باشد.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اعتبارنامه شفافیت آرا غلامرضا تاجگردون نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ورزش‌های زورخانه‌ای یک سرمایه است