Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره اوقاف و امور خیریه آزادشهر گفت: برداشت محصول از بزرگترین باغ یکپارچه موقوفه کشور در آزادشهر آغاز شد.

سیدرضا موسوی اظهار داشت: این باغ با مساحت ۳۶۴ هکتار دارای ۳۳ نوع میوه تابستانه است که در سال پنجم به بهره وری رسیده و بیش از هزار نفر در آن مشغول فعالیت هستند.

به گفته وی درآمد حاصل از فروش محصولات این باغ براساس نیت واقف صرف هزینه حوزه علمیه سعیدیه رامیان و امور خیریه منطقه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

شهروند آزادشهری که مدعی است شهرداری بخشی از زمین او را به ناحق تصرف و تبدیل به خیابان کرده با احداث دیوار، مانع تردد از این خیابان شد.

علی اصغر منصوری شهردار آزادشهر در این مورد گفت: این خیابان جزو معابر قدیمی این شهر بوده که بدلیل عدم رفت و آمد متروکه شد و در این بین برخی با سوء استفاده از این موقعیت با تنظیم دست نوشته هایی آن را به صورت غیرقانونی تملک کردند.

**

فرمانده انتظامی گلستان با اعلام خبر دستگیری سارق میلیاردی یکی از داروخانه های آزادشهر گفت: براساس اعلام مدیر یکی از داروخانه های شهر آزادشهر مبنی بر کسری قابل توجهی از وجوهات دریافتی، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت که پس از بررسی ها یکی از کارکنان این داروخانه دستگیر و در بازجویی ها به ارتکاب این عمل در ۶ سال و سرقت بیش از ۲ میلیارد ریال اعتراف کرد.

**

فرماندار گالیکش گفت: با حمایت دولت و پرداخت تسهیلات کم بهره، تعداد ۳۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومین در این شهرستان ساخته می‌شود.

علی اصغر میرزایی همچنین با اشاره به وضعیت جاده گالیکش به جنگل گلستان بیان کرد: زیرسازی این بزرگراه در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا ۲ ماه آینده آسفالت این مسیر ترانزیتی آغاز شود.

**

فرماندهی انتظامی علی آباد کتول از شناسایی محل تجمع قماربازان این شهرستان خبر داد و گفت با تلاش پلیس ۲۰ قمارباز در این مخفیگاه دستگیر شدند.

برچسب‌ها گلستان آزادشهر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور وقف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گلستان آزادشهر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور وقف گلستان آزادشهر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

رئیس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو، از رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت و برخورد قانونی با آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند؛ گشت و گذار با گرگ خانگی در خیابان‌!
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • دانشجویان آزادشهر همصدا با جنبش ضد صهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا+ فیلم
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود