Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمید پیشنماز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : در این پروژه ۱۳۰ پایه تیر برق فشار متوسط فرسوده و آسیب دیده تعویض می‌شود .

وی افزود : این پروژه با پیگیری مسئولان شهرستان و استان تامین اعتبار شده و ظرف ۲ ماه به پایان می‌رسد .

مدیر توزیع برق شهرستان شوشتر ادامه داد : پس از سیل فروردین ماه پارسال به تعداد زیادی از تیرهای برق خسارت وارد شد که با پیگیری‌های انجام شده در فاز نخست تعداد ۹۰ اصله پایه فرسوده در بخش های شعیبیه و میان‌آب جایگزین شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : در فاز دوم نیز ۱۳۰ پایه در بخش شعیبیه تعویض می‌شود که این اقدام جهادی در شهرستان بی‌سابقه بوده است .

مدیر توزیع  برق شهرستان شوشتر افزود : پارسال همچنین سه هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار متوسط که در جریان سیل آسیب دیده بود، بازسازی شد و در پروژه‌ای دیگر ۳۵۰ اصله قالب‌بندی تیر بتون مسلح برای اولین بار در بخش شعیبیه اجرا شد.

در بخش شعیبیه حدود ۴هزار اشتراک برق وجود دارد.

طغیان رودخانه دز در فرودین ماه پارسال باعث شد بیش از ۲۴روستا در بخش شعیبیه شوشتر زیر آب برود و خسارت‌های سنگینی به شبکه  برق ، راه روستایی ، گاز  و  واحدهای مسکونی  این روستاها وارد شود.

شهرستان شوشتر دارای سه بخش مرکزی، میان‌آب و شعیبیه است که مرکز آن در ۸۹ کیلومتری شمال اهواز قرار دارد.

برچسب‌ها سیل خوزستان انرژی برق شوشتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیل خوزستان انرژی برق شوشتر سیل خوزستان انرژی برق شوشتر بخش شعیبیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: احداث پل جدید بند قیر در محدوده ملاثانی به شوشتر در مرحله طراحی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رحمان بهرامی با اشاره به وضعیت محور اهواز ملاثانی شوشتر دزفول، اظهار کرد: این محور یکی از پرترافیک ترین و حادثه سازترین محورهای ارتباطی استان بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهرامی افزود: در این محور یک دستگاه پل ۱۰۰ متری در محدوده بندقیر در حال احداث است که در حال حاضر در مرحله طراحی است و به زودی در فرایند مناقصه قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: محور ملاثانی تا شوشتر به صورت چهارخطه بوده که یک قطعه به طول ۴ کیلومتر از پلیس راه ملاثانی تا پل بندقیر که در حال حاضر پیشرفت حدود ۸۵ درصدی دارد، طی چند ماه آینده به بهره برداری می رسد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه محور شوشتر به دزفول یکی از محورهای پر تردد استان است، گفت: باند دوم این محور در سال گذشته عملیات آن انجام شده که ۳ و نیم کیلومتر آن آماده آسفالت است و در صورت تزریق آسفالت دولتی به زودی زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی از احداث زیرگذر شرافت در این محور خبر داد و عنوان کرد: این زیرگذر به صورت ۲ دستگاه پل رفت و برگشت به طول ۱۵ کیلومتر احداث شده است که یک دستگاه از این زیرگذر طی روزهای آینده به بهره برداری می رسد و زیرگذر دوم نیز به زودی در مرحله خاک برداری قرار می گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • خشکه مقدس هایی که تیرهای کمان شیطان هستند؛ خوارج امروز کیستند؟ (فیلم)
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار