Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با تمامی نمایندگان و مسئولان یکدل شده‌ایم تا برای توسعه متوازن زیرساخت‌های شهرستان‌های استان اردبیل، همگی تلاش کنیم. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با تمامی نمایندگان و مسئولان یکدل شده‌ایم تا برای توسعه متوازن زیرساخت‌های شهرستان‌های استان اردبیل، همگی تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار تخصیص 100 درصدی اعتبار جاده کلور-درام یکی از مطالبات اصلی مردم خلخال شد و افزود: توافق شده قیر مورد نیاز برای بهسازی جاده‌های روستایی بالای 20 خانوار در قالب طرح ابرار تامین گردد.

نیکزاد با برشمردن مشکلات تمامی شهرستان‌های استان اردبیل تصریح کرد: توسعه بزرگراه‌های استان و بهبود وضعیت جاده‌های پارس‌آباد، بیله سوار، گرمی و مشگین‌شهر جزو اولویت‌ها و نیازهای اساسی مردم و اهالی شهرستان‌های مربوطه است که قول‌های مساعدی نیز گرفته شد.

واکنش نیکزاد به مدیرعاملی خود در 2 شرکت: از مراقبتشان سپاسگزارمنیکزاد: عملیات اجرایی توسعه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باید تسریع شودوعده وزیر راه به مردم/ پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور ‌طبق زمان‌بندی بهره‌برداری می‌شود+ فیلم‌

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تجهیز باند فرودگاه شهریور ماه به اتمام می‌رسد و پروازهای تهران نیز اضافه می‌گردد، همچنین انتظار می‌رود روشنایی باند هم پایان یابد.

وی در پایان اظهار کرد: با پیگیری نمایندگان و مطالبه‌گری رسانه‌ها امیدواریم در سال جهش تولید با فعالیت و برنامه‌ریزی شرمنده مردم استان نشویم.

انتهای پیام/ 146/ی

R41374/P/S6,49/CT15

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان‌سازی، پشتیبانی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خلاقانه و طرح ایده‌های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره‌مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه‌های تابستانی خواهد شد، گفت: مساجد می‌توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: فضای معنوی مساجد می‌تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

آمون به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه تعاملات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» لازم و ضروری است.

کد خبر 6093446

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه