Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از اصفهان، ولی الله امیری اظهار داشت: بیش از ۹۵ درصد مجتمع هایی که در یکی دوسال اخیر ساخته شده اند به تجهیزات ارتباط پهن باند فیبر به خانه( FTTH )تجهیز می شوند و این روند در سال ۹۹ با رشد بیشتری همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نگهداری و پشتیبانی تمام فیبرهایی که در گستره ی استان اصفهان وجود دارد در این اداره انجام می شود، تشریح کرد: اداره نگهداری و پشتیبانی شبکه انتقال فیبر نوری، وظیفه دارد نسبت به رفع قطعی و خرابی فیبری که در سطح استان اتفاق بیفتد در کمترین زمان ممکن اقدام نماید و ارتباط را برقرار سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی دیگر از وظایف این اداره برقراری ارتباط اولیه برای مشترکین است که شامل نصب تجهیزات فیبرنوری در بخش های متعدد در ساختار مخابراتی است .

رئیس اداره نگهداری و پشتیبانی شبکه انتقال عنوان کرد: با توجه به سیاست شرکت مخابرات ایران - منطقه اصفهان توانسته ایم به منظور ارائه خدمات بیشتر و گسترش این سرویس در سطح استان و همچنین رفع خرابی ها در کمترین زمان ممکن، گروه های فیبرنوری در شهرستان های بزرگ استان مانند کاشان،داران و گلپایگان را مهیا سازیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فیبر نوری مخابرات اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

جعفر سالاری نسب گفت: سال گذشته تلاش کردیم که حداکثر مردم به دنبال کارت سوخت شخصی خودشان باشند به طوری که ما در این سال ۴ میلیون کارت سوخت شخصی تولید و تحویل دادیم. 

 او افزود:۹۳ درصد از هموطنان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت دارند ما آلان تاکسی اینترنتی را داریم که از کارت اضطراری استفاده می کنند. 

سالاری نسب افزود:  در حال حاضر ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف سوخت داریم در ایام نوروز مردم ۷۰ درصد از کارت شخصی خود استفاده کرده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند