Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@03:24:23 GMT

روستای بالای پنج خانوار بدون برق در لرستان نداریم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۴۱۱۲

روستای بالای پنج خانوار بدون برق در لرستان نداریم

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: روستای بالای پنج خانوار بدون برق در استان نداریم.

فریدون خودنیا در گفت‎وگو با ایسنا اظهارکرد: برق در این شرایط زیرساخت است و چنانچه نباشد هیچ خدمتی ارائه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از تیرماه کسانی که به شرکت توزیع برق بدهی دارند برقشان قطع خواهد شده است، افزود: البته آمادگی داریم هزینه پرداخت را برای بدهکاران تقسیط کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: یکی از افتخارات شرکت توزیع برق لرستان این بوده که ۹۹ درصد مساحت دارای سکنه  استان دارای شبکه و زیرساخت برق بوده و در راستای رونق تولید کسی نمی‌تواند ادعا کند که زیرساخت برق وجود ندارد.

خودنیا با بیان اینکه از منابع دولتی استفاده نمی‌کنیم، بیان کرد: در هر جای استان هر سرمایه‌گذاری بخواهد سرمایه‌گذاری کند ما می‌توانیم خدمات لازم را به او ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در راستای محرومیت‌زدایی در استان بجز دو روستا، روستای بالای پنج خانوار بدون برق نداریم، عنوان کرد: این دو روستا هم مشکل دارند که یکی از آنها روستای لیلان‌چم پلدختر است که معارض دارد، علیرغم اینکه تمام تجهیزات آن خریداری شده و در انبار این شهرستان نگهداری می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان افزود: روستای دیگر تنگِ‌پنج خرم‌آباد است که متاسفانه به دلیل اینکه راه وجود ندارد نتوانستیم برق رسانی کنیم و چنانچه راهداری و راه و شهرسازی راه‌شکافی کرده و راهی را احداث کند به این روستا برق رسانی خواهیم کرد.

خودنیا گفت: به دلیل نبود راه در این روستا حمل تجهیزات برای برق رسانی عملا غیرممکن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی برق رسانی شرکت توزیع برق لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ گروه خبر از تحریریه، امروز به روستای فوشه شهرستان فومن رفتند و گلایه مردم این منطقه را در خصوص جاده نامناسب و پُر از دست انداز این روستا شنیدند.

آسیب به خودرو‌ها، رفت و آمد پر زحمت مردم و مشکل برای انتقال محصولات روستاییان تنها بخشی از مشکلات مطرح شده از سوی مردم روستای فوشه بود.

دیگر خبرها

  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم