Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@19:18:30 GMT

مدارس تابستانی اسکیت استان فعال می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۴۱۲۱

مدارس تابستانی اسکیت استان فعال می‌شود

رئیس هیأت اسکیت استان همدان، گفت:مدارس تابستانی اسکیت استان فعال می‌شود

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهدی مجیدی صبح دوشنبه در جمع هیأت رئیسه و مربیان این هیأت ورزشی، اظهار کرد:با توجه به آغاز فعالیت‌های آموزشی اسکیت همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله اجتماعی، از مربیان درخواست دارم نسبت به اشاعه این رشته ورزشی در شهرستان‌ها، اهتمام ورزند و ضمن توجه به بُعد همگانی آن، از قهرمان پروری در این رشته، نیز غافل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت پیست اسکیت عباس‌آباد (فضای باز) به‌عنوان مکانی مطلوب برای پیشگیری از شیوع کرونا، قابل توجه است، گفت: فعال شدن هیأت‌های اسکیت شهرستان‌ها ضرورت دارد.

رئیس هیأت اسکیت استان همدان، تصریح کرد: درحال حاضر هیأت اسکیت استان همدان در گرایش‌های سرعت، فری استایل، اینلاین هاکی و رول بال فعال است.

گفتنی است در این نشست مربیان به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون بهبود رشته اسکیت پرداختند و از فعالیت کلاس‌های غیرمجاز انتقاد کردند که مقرر شد موضوع به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان منعکس شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهدی مجیدی اسکیت استان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۷۷ درصدی گام نخست پروژه جهاد آبرسانی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع این پروژه در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستاهای دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، بختیاری‌فر با اشاره به تخصیص ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی استان مطرح کرد: ۵۰۹ میلیارد تومان برای گام نخست این پروژه در نظر گرفته شده و پیگیر جذب منابع هستیم تا رونق و جهشی در پروژه‌های آبرسانی استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از فصل تابستان باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین پایدار آب در استان انجام شود، تصریح کرد: با توجه به وضعیت منابع آبی استان و تجربیاتی که از تنش آبی در سال‌های گذشته داشتیم، آب برای ما موضوع مهمی است و از تمام ظرفیت خود برای تأمین آب پایدار ساکنان روستاها و شهرهای استان استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که با توجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب