Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@13:36:01 GMT

خرید آنلاین از هایپراستارهای تهران و کرج

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۴۲۹۲

خرید آنلاین از هایپراستارهای تهران و کرج

همه ما با فروشگاه‌های هایپراستار که درواقع سوپرمارکت‌هایی فوق بزرگ در کلان‌شهرهایی همچون تهران و کرج هستند آشنایی داریم و بسیاری هم در این بین، علاقه به خرید از این فروشگاه‌ها دارند اما به دلیل محدودیت وقت و گاهی وقت‌ها شلوغ بودن هایپراستارها، کمتر سراغ خرید از آن‌ها می‌روند.

به گزراش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا دیگر همه ما با فروشگاه‌های هایپراستار که درواقع سوپرمارکت‌هایی فوق بزرگ در کلان‌شهرهایی همچون تهران و کرج هستند آشنایی داریم و بسیاری هم در این بین، علاقه به خرید از این فروشگاه‌ها دارند اما به دلیل محدودیت وقت و گاهی وقت‌ها شلوغ بودن هایپراستارها، کمتر سراغ خرید از آن‌ها می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال خبر خوشحال کننده این است که با خرید از اسنپ مارکت، گویی از یک هایپراستار انلاین خرید کرده‌اید!

در حقیقت اسنپ مارکت به عنوان بزرگترین سوپرمارکت انلاین در کرج و تهران کار خود را آغاز کرد و در این مسیر هم از ابتدا با فروشگاه‌های هایپراستار همکاری کرد. با آغاز این همکاری، در حقیقت شاهد یک هایپر استار انلاین هستیم که تمام کالاهای فروشگاه‌های فیزیکی هایپراستار را در خود جای داده است.

خرید از اسنپ مارکت یا به عبارت دیگر خرید انلاین از شعب هایپراستار شامل مناطق مختلف تهران و کرج می‌شود. در شهر کرج که به تازگی اسنپ مارکت در آن فعالیت خود را آغاز کرده، مناطق جهاشنهر، گوهردشت، باغستان، شاهین ویلا، مهرشر، دهقان ویلا، حصارک، گلشهر و رزکان را پوشش می‌دهد. خرید از اسنپ مارکت در این مناطق کرج، به منزله خرید از اکومال و هایپراستار بزرگ آن است چراکه اسنپ مارکت با این شعبه از هایپراستار کرج همکاری دارد و تمام خرید‌ها از هایپراستار اکومال ارسال خواهند شد.

این هایپراستار انلاین خرید‌های کاربران تهرانی را هم از هایپراستارهای تیراژه، باکری، صبا، جماران، تهرانپارس، جردن ،‌هایپراستار سعادت و هایپراستار کرج ( اکومال) همکاری دارد. در شهر کرج نیز خریدهای شما از سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت از هایپراستار بزرگ اکومال ارسال می‌شوند. ارسال می‌کند.

همچنین یک جنبه مهم از فروشگاه‌های هایپر استار، تخفیف‌های این فروشگاه روی اقلام مختلف است. اسنپ مارکت به عنوان بزرگترین هایپر مارکت اینترنتی تهران و کرج، نه‌تنها تمام تخفیف‌های فروشگاه‌های هایپر استار را خواهد داشت، بلکه تخفیف‌های اضافه‌تری را هم برای کاربران خود در نظر می‌گیرد. این تخفیف‌ها از تخفیف خرید اول کاربران جدید اسنپ مارکت آغاز می‌شود که تا سقف ۲۵ هزار تومان برای خرید اول خود کد تخفیف دریافت می‌کنند.

با وجود این تخفیف‌ها، در نهایت خرید از این هایپر استار انلاین نه تنها باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود، بلکه قدرت خرید مشتریان را بالاتر می‌برد و جدا از این‌ها، خرید انلاین از شعب هایپراستار به مراتب ساده‌تر از خرید فیزیکی از آن‌ها خواهد بود.

می‌پرسید چگونه؟ بگذارید اینطور تصور کنیم که در یکی از ایام تعطیل سال هستیم و برای خرید خانه قرار است به یکی از شعبات هایپر استار برویم. در این شرایط اولین مشکل پیدا کردن جای پارک خواهد بود و سپس شلوغی فروشگاه‌ها و منتظر ماندن در صف پرداخت را هم در نظر بگیرید.

اما با اسنپ مارکت و خرید انلاین از شعب هایپراستار دیگر چنین مشکلاتی وجود ندارد. به سادگی می‌توانید در اسنپ مارکت بین دسته‌بندی‌های مختلف کالاهای متنوع بگردید و به سرعت هرآنچه که نیاز دارید را خریداری کنید. از نظر تازگی و تنوع کالا هم خیالتان راحت است زیرا هرچه باشد از فروشگاه‌های هایپراستار ارسال می‌شوند که همیشه کالاهای تازه و تنوعی بی‌نظیر دارند. قطعا اغراق‌آمیز است اما از «شیر مرغ تا جون آدمیزاد» در این فروشگاه‌ها پیدا می‌شود و بی‌دلیل نیست که اسنپ مارکت بزرگ‌ترین سوپرمارکت انلاین در کرج و تهران به حساب می‌آید.

خریدهای شما از اسنپ مارکت با تفکیک پذیری کامل بسته‌بندی می‌شوند. این یعنی مواد غذایی و برای مثال مواد شوینده، در پلاستیک‌هایی جداگانه از هم قرار می‌گیرند. همچنین درب مواد شوینده مایع هم کاملا پلمپ می‌شود تا از نشت مواد داخل آن جلوگیری شود. در فصل گرم پیش رو نیز در کنار کالاهای سرد، یخ قرار خواهد گرفت تا در زمان رسیدن به دست شما، این کالاها آب نشوند.

با این تفاسیر تنها سوال باقی مانده باید این باشد که «چطور از اسنپ مارکت خرید کنم؟»

برای خرید انلاین مواد غذایی و دیگر مایحتاج روزمره زندگی از اسنپ مارکت، می‌توانید از وب‌سایت و یا اپلیکیشن آن استفاده کنید. اپلیکیشن اسنپ مارکت برای دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است و وب‌سایت اسنپ مارکت هم با هر مرورگری قابل استفاده است.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: هایپراستار اسنپ مارکت فروشگاه های هایپر اسنپ مارکت استار انلاین خرید انلاین هایپر استار تهران و کرج فروشگاه ها تخفیف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام این شرکت، شاخص آلاینده‌ها در روز جمعه، هفتم اردیبهشت بر روی عدد ۹۷ قرار گرفته و از این رو هوا در وضعیت زرد رنگ و قابل قبول توصیف شده است.

روز گذشته نیز شاخص آلاینده‌ها بر روی عدد ۸۷ قرار داشت و هوا قابل قبول بود.

اما با این حال کوه‌های تهران که از ابتدای بهار از هر نقطه شهر معلوم بود، طی دیروز و امروز زیر غباری پنهان شده است که نشان از افزایش آلاینده‌ها دارد.

همچنین ایستگاه‌های کنترل کیفیت هوا در فرمانداری شهرری و منطقه ۱۷ با نشان دادن شاخص ۱۵۸ و ۱۵۳ نشان می‌دهد هوا در این دو نقطه شهر در وضعیت قرمز قرار دارد و برای همه مردم بسیار ناسالم است.

ایستگاه شهرک سرچشمه در منطقه ۲۲، با نشان دادن شاخص ۴۱ نشان می‌دهد که هوا فقط در این نقطه تهران پاک است.

کد خبر 847201 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها آلودگی هوا تهران شركت كنترل كيفيت هواى تهران

دیگر خبرها

  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای