Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-زن 26ساله در حالی که نگران زندگی مشترک اش بود، با بیان این که کاش مهارت «نه» گفتن را می آموختم و دوست دوران مجردی خود را به زندگی خصوصی ام راه نمی دادم، ماجرای شکایت از دوستش را برای کارشناس اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد بازگو کرد.

او گفت: همه چیز از یک تماس معمولی شروع شد. 10سال بود که از «مرجانه» خبری نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع، آخرین بار او را در جشن ازدواجم دیدم، چرا که بسیاری از همکلاسی هایم را به جشن عروسی ام دعوت کرده بودم. فقط می دانستم که مرجانه بعد از آن که مقطع راهنمایی را به پایان رساندیم، وارد دبیرستان شد و به تحصیل ادامه داد اما من ترک تحصیل کردم و پای سفره عقد نشستم تا زندگی مشترکم را با «امیرعلی» آغاز کنم.

ادامه یک خصلت زشت

مرجانه هنوز خصلت زشت حسادت را کنار نگذاشته بود و مدام در جشن عروسی من از دیگر همکلاسی هایم غیبت و بدگویی می کرد و خودش را یک سر و گردن بالاتر از دیگران می دید و حتی به نوع پوشش، رفتار و داشته های دوستانش حسادت می کرد. او دوست داشت به هر طریق ممکن اطرافیانش را تخریب کند تا خودش را بالا بکشد. به همین دلیل همه دوستان مان از او فراری بودند و نمی خواستند با مرجانه همکلام شوند.

  جشن عروسی من به پایان رسید و من از آن روز دیگر خبری از او نداشتم تا آن که مدتی قبل تماس تلفنی او بعد از 10سال مرا غافلگیر کرد. نمی‌دانم شماره تلفنم را چگونه به دست آورده بود ولی بعد از یک احوال پرسی مختصر گفت: نشانی منزلت را برایم پیامک کن تا فردا به دیدارت بیایم! یقین داشتم همسرم با آمدن مرجانه به منزلم مخالفت می کند! خودم نیز تمایلی به رفت و آمد با او نداشتم اما مهارت «نه» گفتن را نمی دانستم به همین دلیل در میان شک و تردید او را برای ناهار دعوت کردم.

اگرچه وضعیت مالی خوبی نداشتم که مرجانه آن را دستاویزی برای حسادت هایش قرار دهد اما باز هم از این موجود خطرناک می ترسیدم با این حال خودم را دلداری می دادم که شاید رفتارش در این سال ها تغییر کرده باشد!

مهمان زوری

آن روز مرجانه به منزلم آمد در حالی که خودش را هفت قلم آراسته بود. از همان ابتدای ورود غیبت ها و بدگویی هایش شروع شد. از همه همکلاسی های قدیمی خبر داشت و به زندگی تک تک آن ها حسادت می کرد. وقتی خطاب به من گفت اگر چه از نظر اقتصادی عقب مانده ای اما شوهر خوش تیپی داری! یک لحظه قلبم لرزید ولی به روی خودم نیاوردم.

آن روز مرجانه از من خواست با شوهرش تماس بگیرم و بگویم که مرجانه مهمان من است. من هم به خواسته اش عمل کردم. او می گفت شوهرش مردی بدبین است و مدام او را کنترل می کند. بالاخره عصر آن روز مرجانه به خانه اش رفت و من هم درگیر امور خانه ام شدم.

از فردای مهمانی

ساعت 7 روز بعد در حال جمع کردن سفره صبحانه بودم که مرجانه با تلفن همراه من تماس گرفت و گفت: شوهرت با چنین مشخصاتی از خانه بیرون رفت و بعد هم تلفن را قطع کرد. از آن روز به بعد مزاحمت های تلفنی و پیامکی مرجانه شروع شد. او سعی داشت چنین وانمود کند که همسرم به من خیانت می کند و با زنان دیگری در ارتباط است. او می خواست سوءظن و بدبینی را به زندگی ام بکشاند و بدین ترتیب آرامش و آسایش را از من بگیرد.

چاره ای نداشتم جز آن که سیم کارت چند ساله ام را بسوزانم ولی باز هم شماره جدیدم را پیدا کرد و به تهدید و تعقیب کردن هایش ادامه داد. به ناچار از او شکایت کردم و چیزی به همسرم نگفتم اما وقتی مجبور بودم برای پیگیری پرونده به کلانتری بروم، همسرم متوجه ماجرا شد و با دیدن پیامک هایی که مرجانه به گوشی من ارسال کرده بود، بسیار عصبانی شد. حالا نمی دانم سوءظن هایی را که برای همسرم ایجاد شده چگونه برطرف کنم چرا که پنهان کاری های من ماجرا را پیچیده تر کرده است و کسی نمی داند همه این بلاها را یک دوستی بر سرم آورده است .

منبع: خراسان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آن روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید

به‌نظر می‌رسد در روز‌های جاری مجدداً شاهد ارسال پیامک‌های جعلی درخصوص یارانه کمک‌معیشتی هستیم که لازم است مردم مراقب این پیامک‌های جعلی باشند.

به گزارش تسنیم، در روز‌های اخیر همزمان با برنامه‌های تازه دولت درخصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی، شاهد ارسال گسترده پیامک‌های جعلی درخصوص یارانه از سرشماره‌های ناشناس هستیم.

به‌عنوان مثال یکی از این پیامک‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده است برای مشاهده یارانه معیشتی از طریق لینکی که در داخل پیامک قرار داده شده است، پیگیری انجام شود، این درحالی است که به‌وضوح یک لینک مشکوک با آدرسی نامعتبر در این پیامک‌ها قرار داده شده است که احتمالاً هدف ارسال‌کنندگان آن سودجویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز باید توجه داشت که بعد از اردیبهشت ۱۴۰۱ و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، یارانه معیشتی که از سال ۱۳۹۸ برقرار شده بود حذف گردید و به‌صورت یکجا یارانه‌های نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب یارانه‌بگیران واریز می‌شود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینک‌های آلوده و مشکوک که در قالب پیامک ارسال می‌شود هشدار داده شده بود.

دیگر خبرها

  • امید نورافکن: هر استوری می‌گذارم، به چیز های دیگر نسبت می‌دهند اما قصدی نداشتم / فیلم
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • تبریک روز معلم ۱۴۰۳ صوتی + پیامک، متن و شعر
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند