Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شیخی مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: به رغم شرایط خاص کشور به دلیل ویروس کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گازرسانی به مناطق محروم استان با جدیت تمام در حال اجراست.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی  با اشاره به اینکه آذربایجان غربی منطقه‌ای کوهستانی با جاده‌های صعب العبور، دره‌های عمیق و رودخانه‌های پرآب است و این امر از موانع اجرای پروژه‌های عمرانی به حساب می‌آید افزود: دره ها، کوه‌ها و رودخانه‌ها حریف همت کارکنان شرکت گاز آذربایجان غربی نمی‌شوند و ما گام‌های خود برای تبدیل این استان به استان سبز را با استواری تمام برمیداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخی نمونه این تلاش شبانه روزی را اجرای ۱۸۳ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در سه ماه اول سال دانست و اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون به رغم شرایط بهداشتی حاکم بر کشور و شیوع ویروس کرونا، توانسته ایم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم و اشتراک پذیری ۲ هزار و ۵۶۷ مشترک جدید گواهی دیگر بر این مدعاست.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی  ادامه داد: در طول سه ماه گذشته هزار و ۱۵۵ مورد انشعاب نیز نصب شده است.

این مسئول  گفت: پروژه‌های گازرسانی نیازمند هماهنگی و همکاری همه نهاد‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان است و امیدواریم که با همکاری این نهادها، شرکت گازاستان، هرچه سریعتر روستا‌های بالای ۲۰ خانوار قابل گازرسانی را از این نعمت خدادادی بهره‌مند سازد.

انتهای پیام/ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز طبیعی پروژه های گاز رسانی مشترکین گاز شرکت گاز آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بازدید‌های میدانی خود از واحد‌های تولیدی، امروز با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات تکمیل و توسعه این طرح‌ها شد.

جواد کرمی در حاشیه این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال و حسب تاکیدات مقام عالی استان در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی و حل و فصل آنها، امروز از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر جهت اجرای طرح توسعه واحد بازدید کرده و برای حل مشکلات مربوطه با ارائه راهکار، تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط جهت اقدام ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد