Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین بعد از حضور زلاتکو کرانچار در فوتبال ایران همیشه بحث های حاشیه ای در خصوص سبک زندگی این مربی کروات مطرح بوده است. موضوعی که حتی باعث شد تا او در مقطعی هدایت تیم ملی امید ایران را هم از دست بدهد. هرچند سالها بعد دوباره موفق به نشستن روی نیمکت امیدها شد و  البته نتایج چندان درخشانی هم با این تیم نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با این حال مهرزاد خلیلیان مدیرعامل سابق سپاهان در کتاب خاطرات خود تحت عنوان معجزه پنجم که اشاره به قهرمانی سپاهان در لیگ سیزدهم و در هفته پایانی دارد با ذکر خاطره ای عجیب به دلیل برکناری زلاتکو کرانچا پرداخته است.

ماجرا به زمان بعد از بازی این تیم برابر ملوان و تساوی برابر این تیم در اصفهان  برمی‌گردد که سپاهان برخلاف هزینه هایی که متحمل شده بود روی دور ناکامی افتاده بود: «پس از این مساوی بود که کرانچار دیگر تاب نیاورد؛ گرچه تیم خوب بازی می‌کرد و این نتیجه هم نتیجه‌ی خیلی بدی نبود و هنوز تا فاجعه راه درازی در پیش داشتیم، اما شاید خود را مسؤول دانسته، دیگر نمی‌توانست تحمل کند و غیرت‌اش هم اجازه نمی‌داد تا ادامه دهد. با این همه کمی هم کم آورد و قدری هم تحریکات پی در پی تونچی(دستیارش) بالاخره تسلیم شد. مسائل زیادی بود که از طریق حراست به گوش من می‌رسید و کرانچار برخی از قول و قرارهایش با من را بهم زد. شرایط به قدری سریع رقم خورد که فرصت کوچک‌ترین مشورت با آقای سبحانی را از ما گرفت.

گرچه اعضای هیأت مدیره و شخص آقای نیکفر در جریان کلیات بودند، اما گرفتاری‌ها و حجم انواع کارهای اداری در فولاد چنان وقتش را پُر می‌کرد که مجبور بودم مطالب را تلفنی منتقل کرده و او را در جریان موضوعات قرار دهم. از نظر شخصیتی نیز کسی نبودم که برای آب خوردن هم کسب تکلیف نماید، چه بسا در این صورت نمی‌توان باشگاهی به حساسیت سپاهان را اداره کرد. با توجه به این شرایط ما فورا دست به کار شدیم و از طریق رسول خوروش، به حسین فرکی پیغام دادیم. در عین حال، نمی‌خواستیم کوچک‌ترین بهانه‌ای به دست کرانچار و تونچی بدهیم. یکی، دو روز بعد سرزده به تمرین رفتم. در چمن از دور بوی نامطبوع تند نوشیدنی به مشامم رسید که حتی خلعتبری هم خیلی آهسته چیزی گفت. اینجا دیگر پایان راه بود(هذا فِراقُ بِینی و بِینِهُ)»

کرانچار بعد از این ماجرا از هدایت سپاهان برکنار شد و  چند سال بعد به عنوان سرمربی تیم امید ایران انتخاب شد.

کد خبر 521809 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، تمرین امروز آبی پوشان یک میهمان ویژه داشت. رسول مولایی، هوادار اصفهانی استقلال که بعد از دیدار با شمس آذر تصویر او در ورزشگاه آزادی به شکلی گسترده پخش شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی تیم، همراه با دخترش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین استقلال، دقایقی با جواد نکونام و اعضای تیم صحبت کرد.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی و تشکر از این هوادار، پیراهنی را به یادگار به او هدیه داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص