Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:57:59 GMT

توقیف ۳ تن بادام زمینی قاچاق در همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۴۶۵۸

توقیف ۳ تن بادام زمینی قاچاق در همدان

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان همدان از توقیف ۳ تن بادام زمینی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در همدان خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید ملی؛ مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت زنی به یک دستگاه کامیونت مظنون شده و خودرو را جهت بازرسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی مدارک هویتی راننده مشخص شد این کامیونت فاقد هرگونه بارنامه گمرکی جهت حمل بار می‌باشد و با محرز شدن جرم قاچاق کالا، مقدار ۳ تن بادام زمینی از آن توقیف شد.

سردار کامرانی صالح اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش این مقدار بادام زمینی خارجی، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی اضافه کرد: در این رابطه خودرو روانه پارکینگ و تعداد یک نفر متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۶۰۰۰ قطعه مرغ قاچاق در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۶ هزار قطعه مرغ زنده قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: مأموران یگان امداد شهرستان کبودرآهنگ با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف ۶ هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون شدند.

وی افزود: در این خصوص یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله مکشوفه، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان رزن، رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام کارهای تخصصی و اقدامات خاص، موفق شدند ۴ سارق را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ زنگنه اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن با اشاره به تحویل هر ۴ سارق به مقامات قضائی خاطر نشان کرد: نصب دوربین مدار بسته و استفاده از گاو صندوق از جمله راه کارهای پیشگیری از سرقت است و شهروندان باید نسبت به حفاظت از اموال در معرض سرقت، جدیت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 4948633

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان قاچاق بادام زمینی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام آتش سوزی جنگل ها گرگان بیرجند یاسوج زلزله صنایع دستی فرمانده انتظامی یک میلیارد میلیون ریال بادام زمینی اماکن خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی لامرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام بررسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ ، مشکوک شدند  و آن را برای بررسی متوقف کردند.
محسن لشکری افزود: ماموران انتظامی لامرد از این خودرو، ۱۳ راس گوسفند قاچاق کشف و راننده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لامرد بیان کرد: کارشناسان ارزش ۱۳ راس گوسفند قاچاق را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران