Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامه شهید «ابومهدی المهندس» به آیت‌الله سیستانی در لبیک به فتوای ایشان برای مبارزه با تکفیری‌های داعش هم‌زمان با سالگرد تاسیس حشد شعبی عراق منتشر شد. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد به مناسبت سالگرد فتوای جهاد کفایی حضرت آیت‌الله سید علی سیستانی٬ مرجع عالی شیعیان در عراق برای مبارزه با ترویست‌های داعشی، برای نخستین بار نامه‌ای که شهید ابومهدی المهندس پس از خطبه فتوای مشهور در لبیک به فتوای آیت‌الله سیستانی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این نامه همچنین هم‌زمان با سالگرد تاسیس حشد شعبی است.

مرجع عالی شیعیان در عراق در خطبه نماز جمعه بعد از شهادت المهندس٬ وی را از قهرمانان پیروزی در مقابل گروه تروریستی داعش دانست.

عراق|نام «حشد الشعبی» چگونه متولد شد؟/ تقدیر ویژه الفیاض از شهید سلیمانیعراق| عملیات امنیتی حشد شعبی در جنوب سامراءعراق|سخنگوی الکاظمی: الحشد الشعبی پشتیبان قوی نیروهای امنیتی استحمایت پارلمان عراق از حشد شعبی در سالروز فتوای مرجعیت

متن این نامه به شکل زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت «آیت‌الله سید علی الحسینی السیستانی» (روحی لک الفداء)

«لبیک لبیک لبیک یا داعی الحق»

در راه توقف این حمله وحشیانه یزیدی- تکفیری و بعثی و برای دفاع از مقدساتمان و حرم امامانمان حضرت علی (ع)، امام حسین (ع)، امام موسی کاظم، امام جواد، امام هادی و امام عسکری و حضرت ابوالفضل العباس علیهم افضل الصلوات والسلام و نیز برای دفاع از آبرویمان، کشورمان و همه مظلومین، با جان و مال و هر آنچه در توان داریم برای جهاد و مشارکت در بسیج مقدس حسینی با شما عهد می‌بیندیم.

هزاران مبارز از فرزندان شما از افراد آگاه و با تجربه به فنون جنگی و افرای که در جبهه‌های جنگ علیه ظالمان، بعثی‌ها و تکفیری‌ها معروف هستند، ندای شما را لبیک گفته و امروز به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل پیوسته و در مدیریت، سازماندهی و فرماندهی موج طوفانی مبارزانی که در لبیک به فتوای شما راهی میادین جهاد شده اند، شرکت کرده‌ و به کمک نیرو‌های مسلح غیورمان آمده‌اند که در چندین جبهه در حال نبرد با این دشمن ظالم وحشی هستند.

سید ما مطمئن باشید که ما در کمین آن‌ها هستیم و آن‌ها قادر به عبور نخواهند بود؛ مگر اینکه از روی اجساد ما بگذرند.

«پیروزی تنها از آن خداوند عزیز و حکیم است».

ابومهدی المهندس

15 شعبان 1435 هجری قمری

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عراق" ابومهدی المهندس حشد الشعبی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق ابومهدی المهندس حشد الشعبی اخبار عراق ابومهدی المهندس حشد الشعبی ابومهدی المهندس آیت الله حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود

به گزارش جماران؛ بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

دیگر خبرها

  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود