Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

رسیدگی به این پرونده از اوایل سال 98 با گزارش یک قتل در یکی از بوستان‌های اسلامشهر آغاز شد و مأموران پس از حضور در صحنه متوجه شدند که جوان 30 ساله‌ای به‌نام امیر در یک نزاع جمعی با اصابت ضربه چاقو به قفسه سینه‌اش کشته شده است و در همان دقایق اولیه هم مجید به‌عنوان ضارب بازداشت شد.

متهم به قتل پس از بازداشت به قتل اعتراف کرد و پرونده‌اش پس از تکمیل تحقیقات به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز در شعبه 7 محاکمه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه دادگاه و پس از قرائت کیفرخواست علیه متهم خانواده مقتول درخواست قصاص کردند و در ادامه مجید در جایگاه قرار گرفت و گفت: من از امیر مشروبات الکلی می‌خریدم . یک روز قبل از حادثه او به من مشروب فروخت اما سر قیمت با هم درگیر شدیم. همان شب به جشن عروسی یکی از دوستان مشترک‌مان رفتیم و در آنجا دوباره بحثمان شد و باهم درگیر شدیم که او با چوب به سرم زد که ناچار شدم به بیمارستان بروم و سرم را بخیه بزنم. فردای آن روز برای ادامه دعوا در پارکی قرار گذاشتیم که هر دوی ما با دوستانمان آمده بودیم و درگیری بین ما آغاز شد. لحظاتی بعد امیر چاقویی از جیبش درآورد و به سمت من پرتاب کرد که چاقو به حنجره‌ام خورد و بعد از آن من هم چاقوی خودم را به سمتش پرتاب کردم که مستقیم به سینه‌اش خورد و جان باخت.

وی در پایان گفت: من قصد کشتن امیر را نداشتم با این حال قتل را قبول دارم و از کارم به شدت پشیمانم.
از سوی دیگر مشخص شد که مقتول علاوه بر همسر دائمی اش زن دیگری را نیز به عقد موقت خود درآورده بود و از وی نیز یک فرزند دارد که در جلسه دادگاه وقتی این زن و کودکش به‌عنوان اولیای دم حاضر شدند همسر اول مقتول از وجود آنها اظهار بی‌اطلاعی کرد و شوکه شد اما در ادامه پدر و مادر مقتول اظهار داشتند از وجود این زن و کودکش اطلاع داشتند و او همسر صیغه‌ای پسرشان بوده است.
در پایان جلسه قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: درگیری درگیری خونین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام(ره) شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی کد خبر 847487 منبع: فارس برچسب‌ها سید حسن خمینی امام خمینی حسن خمینی خبر ویژه حضرت معصومه (س) حرم حضرت معصومه (س) استان قم

دیگر خبرها

  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت