Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ ‌مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: برگزیدگان مسابقه خاطره‌نویسی «قهرمان آشنای من» که با هدف ثبت و پاسداشت مجاهدت‌های کادر سلامت برگزار شد، معرفی شدند. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اسفندیار ضیائی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه خاطره‌نویسی «قهرمان آشنای من» اظهار داشت: این مسابقه با هدف ثبت و پاسداشت مجاهدت‌های کادر سلامت برگزار شد و شرکت کنندگان در آن آثار مرتبط با این موضوع را برای کانون ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با بیان اینکه مسابقه قهرمان آشنای من با مشارکت این سازمان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد بیان کرد: پس از اعلام برگزاری این مسابقه کودکان و نوجوانان از تمام استان‌ها آثار تصویری یا مکتوب خود را ارسال کردند.

وی محورهای این مسابقه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: موضوعات این بخش شامل «قدرشناسی از تلاش‌های ارزش‌مند کادردرمانی و خانواده‌های آنان در مقابله با ویروس کرونا»، «حماسه و ایثار قهرمانان آشنا» و «خاطرات‌روزهای کرونایی» است.

مسابقه بازیگری و خوانندگی رادیو به فصل نهم رسیدغریبی: ما نسل کباب شده کشتی فرنگی بودیم/ کشتی مسابقه انتخابی رودررو می‌خواهد"77 ساعت" از پاییز مسابقه تلویزیون می‌شود

ضیائی با اشاره به اینکه استقبال کادر بهداشت و درمان کشور نیز از مسابقه قهرمان آشنای من خوب بوده است گفت: در این بخش نیز «زهرا نیک‌پی» و «لیلا زاهد نخجیری» از استان گیلان و «محبوبه یعقوبیان» از استان قم به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند‌.

وی از برگزیده شدن 11 اثر ارسالی به این مسابقه توسط هیئت داوران آن خبر داد و عنوان کرد: در بخش کودک، خاطره‌نویسی «باران خلقت‌پرور» از گیلان، «بهرخ ترکزبان» از استان همدان و «ارنیکا بهرامی» به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان افزود: در بخش نوجوانان نیز «ماهک نوروز‌پور» و «مانیا کاظمی‌نیا» از گیلان، «سیده فائزه همتی» از استان ایلام، «ریحانه رضازاده» و عرفان استاچی» توانستند نظر نهایی داوران را به خود جلب کنند.

به گزارش تسنیم، قرار است برگزیدگان این مسابقه طی مراسمی با دریافت جایزه و لوح تقدیر، تجلیل شوند.

انتهای پیام/613/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کودکان و نوجوانان قهرمان آشنای من استان گیلان خاطره نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  زهرا آب سوران بیان کرد: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایش طی روز‌های ۸ و ۹ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت خواهند پرداخت.   آب سوران ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی سازی و مردم سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه‌ی ماست» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان