Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۶ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس، خواستار ورود به ابعاد مختلف فساد در صندوق‌های بازنشستگی شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ۱۶ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشتند: درخواست داریم به صورت ویژه به ابعاد مختلف فساد در صندوق‌های بازنشستگی ورود کرده و پیگیر افاضات رئیس صندوق بازنشستگی کشوری باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است:
اکنون که در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی هستیم و در این روز‌ها شاهد مبارزه با فساد توسط قوه قضاییه می‌باشیم، انتظار از مجلس آن است که به وظایف ذاتی خود عمل کند و پایه‌گذار تشکیل دولت اسلامی و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی باشد.   انقلاب اسلامی که بنیانگذار کبیرش حضرت امام خمینی (ره) یک موی کوخ نشینانش را به کاخ سرمایه داران نمی‌داد، اکنون بیش از پیش نیازمند مراقبت و نظارت و در مواردی اصلاحات اساسی است.
در چند روز گذشته متاسفانه رئیس صندوق بازنشستگی کشوری طی مصاحبه‌ای تلویزیونی از سطح زندگی متفاوت خود سخن گفت که صد البته طبیعی است وقتی رئیس این صندوق ماهانه حقوقی بالغ بر ۳۴ میلیون تومان دارد باید هم سطح زندگی بالاتر و متفاوت‌تری نسبت به بازنشستگان و ولی‌نعمتان این صندوق داشته باشد.
بازنشستگانی که برای ماهی سه یا چهار میلیون تومان خون دل می‌خورند و حال علاوه بر این خون دل‌ها باید طعم طعنه‌های تلخ رئیس صندوق را نیز بچشند. مشکلات اقتصادی و تورم و گرانی و معیشت افتضاح بازنشستگان بر کسی پوشیده نیست لیکن شنیدن این گونه فرمایشات داغ سنگین‌تری است که در سینه این قشر از جامعه می‌گذارند و این در حالی است که این مدیر حتی عذرخواهی هم نمی‌کند.
این گونه رفتار‌ها و این طعنه‌ها باعث می‌شود که افرادی که پا به بازنشستگی هستند به هر روش ممکن حضور در شغل فعلی خود را تمدید کرده و از بازنشستگی فرار کنند که این موضوع سبب به هم خوردن تعادل استخدامی و مانع از ورود جوانان به دنیای حرفه‌ای کار و شغل می‌شود.   بحث فرمایش رئیس صندوق بازنشستگی یک طرف قضیه است و انتصابات خارج از عرف و آشنا گرایانه ایشان در مناصب این صندوق موضوعی دیگر از مسائل و مشکلات عدیده این صندوق است وقتی انتصابات از کانال شایسته سالاری به آشنا سالاری تغییر می‌کند زمینه مفاسدی است که ضربه‌های سنگین تری به نظام و انقلاب و منافع بازنشستگان می‌زند؛ لذا از شما نمایندگان محترم درخواست داریم به صورت ویژه به ابعاد مختلف فساد در صندوق‌های بازنشستگی ورود کرده و پیگیر افاضات رئیس صندوق بازنشستگی کشوری باشید.
به واقع و حقیقتاً عزل شدن شایسته مدیرانی است که با اعمال و رفتار خود دل مستضعفین را به درد می‌آورند و با کمال وقاحت به جای استعفا دادن از مسئولیت خود حتی عذرخواهی هم نمیکنند که مرهمی بر دل غمدیده بازنشستگان باشد.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آمل
بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد کردستان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزادشهرقدس
بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد بجنورد
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران شرق
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد شهرکرد
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد بوشهر
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رشت
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ساوه
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد پرند
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی بوشهر دانشگاه آزاد بوشهر دانشگاه آزاد مجلس شورای اسلامی مطالبه گری دانشجویی فساد در صندوق های بازنشستگی صندوق بازنشستگی فساد دانشجویی دانشگاه آزاد رئیس صندوق بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در ورامین طی سخنانی گفت: عملکرد نمایندگان فرماندار در انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی عالی بود و باید این عملکرد در مرحله دوم نیز تکرار شود.

وی افزود: عملکرد عالی شما نمایندگان فرماندار باعث شد که به اذعان همه کارشناسان، انتخاباتی بی نقض در اجرا برگزار شود.

فرماندار ویژه ورامین با اشاره به اهمیت صیانت از آرا گفت: ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است و باید نمایندگان فرماندار همانند دیگر اجزای ستاد انتخابات از حق الناس که همان آرای مردم باشد حراست و صیانت کنند.

وی افزود: در دور دوم با توجه به قوانین یک نامزد با یک رأی بیشتر وارد مجلس می‌شود و این حساسیت کار را نشان می‌دهد و باید نهایت دقت در برگزاری و شمارش آرا توسط عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار صورت پذیرد.

معاون استاندار تهران در پایان گفت: همکاری لازم عوامل اجرایی و نظارتی همانند دور اول باید در بالاترین سطح در این انتخابات انجام بگیرد.

کد خبر 6098748

دیگر خبرها

  • ورود جانبدارانه نمایندگان فرماندار به انتخابات مطلقاً ممنوع است
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد