Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی با بیان این اعتقاد که امروز اکثر مدیران و مسئولان در حوزه اقتصاد صاحب منافع هستند، گفت: باید دست این افراد سودجو از اقتصاد کوتاه شود تا شاهد تحقق شعار جهش تولید به معنای واقعی باشیم.

محمدرضا صباغیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اقداماتی که مجلس شورای اسلامی برای تحقق شعار جهش تولید باید انجام دهد بیان کرد: وظیفه اصلی مجلس شورای اسلامی قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور تحقق شعار جهش تولید نیز مجلس با توجه به این دو وظیفه باید نقش خود را ایفا کند. اولین گام اصلاح قوانین اقتصادی و یا وضع قوانینی برای فراهم کردن زمینه جهش تولید است.

وی در ادامه اظهار کرد: ما امروز برخی از قوانینی در کشور داریم که مانعی بر سر راه تولید کنندگان و سرمایه‌ گذاران در این حوزه محسوب می‌شود. مجلس شورای اسلامی باید با اصلاح این قوانین ریل گذاری اصلی را برای حرکت در مسیر جهش تولید ایجاد کند. برخی از قوانین و بروکراسی‌های اداری امروز تنگناهایی را برای ورود سرمایه‌ گذاران به بخش تولید ایجاد کرده است که نیازمند نظارت جدی مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر زد و بندهای عده‌ای و تعارض منابع می‌تواند یکی از مهم‌ترین موانع برای جذب سرمایه‌ گذار در حوزه تولید باشد. امروز اکثر مدیران و مسئولان کشور در حوزه اقتصاد صاحب منافع هستند و هر کسی سعی می‌کند تا کار را به نحوی جلو ببرد که امتیاز و رانت به او تعلق گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای تحقق شعار جهش تولید برخورد با این زد و بندها و کنار زدن این افراد است. مجلس شورای اسلامی در بعد نظارتی می‌تواند نقش موثری در این حوزه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سال جهش تولید تحقق شعار جهش تولید مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی را اعلام کرد.

در این راستا «محمدرضا ملکشاهی راد» و «هادی هاشمی» از سوی این شورا مورد حمایت و معرفی قرار گرفته‌اند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090814

دیگر خبرها

  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد