Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@04:09:00 GMT

اسرار سرخ کردن بادمجان با کمترین مقدار روغن

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۴۹۶۷

به گزارش ایلنا، بادمجان یکی از خوشمزه‌ترین سبزیجاتی است که حتی سرخ کرده آن هم یکی از غذا‌های لذیذ است. یکی از اشکالات اصلی بادمجان جذب بالای روغن در هنگام سرخ شدن است. در این مقاله دو راه به شما معرفی می‌کنیم که با کمترین مقدار روغن بتوانید بادمجان را سرخ کنید.

چه کنیم بادمجان هنگام سرخ شدن روغن کمتری استفاده کند؟

بادمجان خوراکی مطبوع و خوشمزه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بادمجان سرخ شده با این که مثل اسفناج، روغن به خود جذب می‌کند همراه با نان می‌تواند خوشمزه‌ترین وعده غذایی باشد، اما در ادامه برای سالم‌تر بودن نحوه پخت این غذا به دو روش اشاره می‌کنیم:

روش اول سرخ کردن بادمجان با کمترین مقدار روغن

ابتدا در یک قابلمه آب بریزید و بگذارید به جوش بیاید، کمی روغن و نمک به آن اضافه کنید (مثل ماکارونی) سپس بادمجان‌ها را داخل آب جوش بریزید و بعد از پنج دقیقه آبکش کنید و در نهایت بادمجان‌ها را سرخ کنید.

روش دوم سرخ کردن بادمجان با کمترین مقدار روغن

بادمجان را پوست بگیرید و برش بزنید. سپس در ماهیتابه بچینید و کمی نمک روی آن‌ها بپاشید و حدود نصف استکان آب به آن اضافه کنید. در صورتی که بادمجان‌ها نازک برش داده شده مقدار آب کمتری بریزید، در ماهیتابه را بگذارید تا با حرارت ملایم بپزد. زمانی که آب به خورد بادمجان رفت و بادمجان نرم شد، یکی دو قاشق روغن و اندکی زردچوبه به آن اضافه کنید و بگذارید سرخ شود.

منبع:زندگی آنلاین

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بادمجان کمترین مقدار روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره صنعت، معدن تجارت برخوار گفت: این شهرستان بیش از ۳ هزار واحد صنفی و صنعتی دارد که بخش گسترده‌ای از مصالح ساختمانی ازجمله آجر و سنگ، تریکو و صنایع پلیمری رادر استان تامین می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مردانشاه افزود: در راستای افزایش اشتغال در شهرستان هدف گذاری شده تا موانع تولید برطرف و رشد تولید در برخوار محقق شود.

دیگر خبرها

  • مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • چطور درصد حساب کنیم؟
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • هفته پر بارش برای حوضه‌ی مند،کاریان و خنج