Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@07:39:52 GMT

هواشناسی هشدار داد: باد شدید در راه تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۴۹۷۱

هواشناسی هشدار داد: باد شدید در راه تهران

خبرگزاری میزان- مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، گفت: آسمان تهران فردا (۲۷ خرداد ماه) صاف، در برخی ساعات قسمتی ابری و در بعدازظهر افزایش باد با احتمال وزش باد شدید با حداکثر دمای ۳۷ و حداقل دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد و روز چهارشنبه (۲۸ خرداد ماه) کمی ابری و در برخی ساعات وزش باد با حداکثر ۳۷ و حداقل دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 09:24 - 26 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۹۱۵۱

خبرگزاری میزان-صادق ضیاییان با بیان اینکه امروز (۲۶ خرداد ماه) در جنوب استان‌های تهران، البرز، سمنان، قم، شمال مرکزی و شمال اصفهان و طی دو روز آینده در خوزستان، بوشهر، غرب ایلام، شمال خلیج فارس و بخش‌هایی از شمال شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد، گفت: طی سه روز آینده خلیج فارس به‌ویژه بخش‌های مرکزی آن مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی امروز (۲۶ خرداد ماه) و فردا (۲۷ خرداد ماه) در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: این وضعیت طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲۸ و ۲۹ خرداد) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل دور از انتظار نخواهد بود.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۷ خرداد ماه) صاف، در برخی ساعات قسمتی ابری و در بعدازظهر افزایش باد با احتمال وزش باد شدید با حداکثر دمای ۳۷ و حداقل دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد و روز چهارشنبه (۲۸ خرداد ماه) کمی ابری و در برخی ساعات وزش باد با حداکثر ۳۷ و حداقل دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: وضعیت جوی چند روز آینده کشور

ضیاییان در  پایان با بیان اینکه در ساعات بعدازظهر روز‌های پنجشنبه و جمعه (۲۹ و ۳۰ خرداد ماه) در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق هرمزگان نیز احتمال رگبار پراکنده وجود دارد، گفت: طی پنج روز آینده آسمان سایر مناطق کشور صاف و آفتابی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی تهران درجه سانتی گراد پیش بینی می شود برخی ساعات وزش باد شدید روز آینده خرداد ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| هشدار جدی و مهم هواشناسی به مردم؛ بارش باران شدید در راه است

کارشناس هواشناسی تاکید کرد فردا به‌جز استان‌های ساحلی دریای خزر، زنجان، قزوین، البرز و تهران که وقوع رگبار پراکنده در آنها دور از انتظار نیست در سایر مناطق کشور بارش‌های قابل‌ملاحظه‌ای پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749605

دیگر خبرها

  • فیلم| هشدار جدی و مهم هواشناسی به مردم؛ بارش باران شدید در راه است
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده