Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:46:30 GMT

برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در بوشهر تشریح شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۵۰۲۴

برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در بوشهر تشریح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم امام رضا(ع) است اظهار داشت: این کاروان در تمام استان‌ها و برخی از نقاط جهان حضور پیدا خواهد کرد و مراسم و برنامه‌های مختلف و متنوعی به مناسبت دهه کرامت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزود: تجهیزات، لوازم و اقلام بهداشتی مورد نیاز کاروان زیر سایه خورشید  با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و محافظ صورت به مقدار کافی تهیه شده و رعایت اصول بهداشتی از جمله انجام آزمایش کنترل سلامت تست ویروس کرونا از خادمان و همراهان کاروان قبل از اجرای مراسم بعمل خواهد آمد.

حجت الاسلام جمالی گفت: هدف کاروان زیر سایه خورشید ترویج سنت و سیره امام رضا علیه السلام و ترویج وتقویت ارتباط با امام رضا(ع) از طریق زیارت از راه دور است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان بوشهر با بیان اینکه دهه کرامت دهه انسجام برترین‌ها از نظر معنوی در قالب رأفت، عطوفت و مهربانی است خاطرنشان کرد: این خود نقطه قوت، همدلی و مشارکت در امر تعامل وحدت بین شیعه و سنی در سرزمین عزیزمان ایران است.

وی با بیان اینکه امام رضا (ع) شفاعت و رأفت‌اش شامل همه جامعه اسلامی است افزود: شفاعت امام رضا(ع) مختص به اهل تشیع نیست و تمام مذاهب بدان متوسل شده و احترام می‌گذارند و استان بوشهر یکی از نقاط کشور است که همواره در این چند سال استقبال قابل تحسینی از مراسمات زیر سایه خورشید داشته است.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان بوشهر افزود: از جمله برنامه‌های این کاروان می‌توان به سرکشی از خانواده شهدا، بازدید از زندان و مراکز اصلاح و تربیت، غبار روبی گلزار شهدا، تجلیل از پاکبانان وغسالان و گروه‌های جهادی برتر استان بوشهر اشاره کرد.

جمالی تجلیل از کادر بهداشت و درمان، خانواده شهدای حادثه ناوچه کنارک را از دیگر برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید دانست و بیان کرد:  برگزاری مشاوره‌های رایگان حقوقی و قضایی به‌صورت مجازی و تلفنی، اعطای وام 5میلیون تومانی قرض الحسنه کمک هزینه جهیزیه ازدواج به جوانان، مشاوره و درمان پزشکی با حضور پزشک‌های متخصص از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت است.

وی، اجرای مراسم خطبه خوانی عقد ازدواج جوانان به وسیله خدام امام رضا(ع)، ترویج مراسم و جشن‌های خانگی #ایران_خانه_امام_رضا(ع)، نورافشانی و آذین بندی محلات، و برگزاری کاروان‌های شادی در شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های مهم این کاروان است.

کد خبر 4949863

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر زیر سایه خورشید ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام آتش سوزی جنگل ها گرگان بیرجند یاسوج زلزله صنایع دستی کاروان زیر سایه خورشید استان بوشهر امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود

اکبر قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در سطح استان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته خدام روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت وارد استان می‌شوند و در تمامی شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر افزود: برنامه‌ها تا روز سه شنبه یکم خرداد ماه ادامه دارد و در این مدت خدام حرم رضوی در ۶۵ شهر و روستا حضور پیدا می‌کنند.

قائدی ادامه داد: در این مدت بیش از ۴۵۰ برنامه در نقاط مختلف استان با حضور خدام و پرچم بارگاه رضوی توسط خادم یاران و یاوران رضوی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این برنامه‌ها ۱۳۵ خادم اجرایی در سطح استان حضور فعال دارند.

کد خبر 6097634

دیگر خبرها

  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی