Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامه شهید «ابومهدی المهندس» به آیت‌الله سیستانی در لبیک به فتوای ایشان برای مبارزه با تکفیری‌های داعش هم‌زمان با سالگرد تاسیس حشد شعبی عراق منتشر شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری العهد به مناسبت سالگرد فتوای جهاد کفایی حضرت آیت‌الله سید علی سیستانی٬ مرجع عالی شیعیان در عراق برای مبارزه با ترویست‌های داعشی، برای نخستین بار نامه‌ای که شهید ابومهدی المهندس پس از خطبه فتوای مشهور در لبیک به فتوای آیت‌الله سیستانی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این نامه همچنین هم‌زمان با سالگرد تاسیس حشد شعبی است.

بیشتر بخوانید: توییت رییس جمهور عراق برای آیت‌الله‌سیستانی

مرجع عالی شیعیان در عراق در خطبه نماز جمعه بعد از شهادت المهندس٬ وی را از قهرمانان پیروزی در مقابل گروه تروریستی داعش دانست.

متن این نامه به شکل زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت «آیت‌الله سید علی الحسینی السیستانی» (روحی لک الفداء)

«لبیک لبیک لبیک یا داعی الحق»

در راه توقف این حمله وحشیانه یزیدی- تکفیری و بعثی و برای دفاع از مقدساتمان و حرم امامانمان حضرت علی (ع)، امام حسین (ع)، امام موسی کاظم، امام جواد، امام هادی و امام عسکری و حضرت ابوالفضل العباس علیهم افضل الصلوات والسلام و نیز برای دفاع از آبرویمان، کشورمان و همه مظلومین، با جان و مال و هر آنچه در توان داریم برای جهاد و مشارکت در بسیج مقدس حسینی با شما عهد می‌بیندیم.

هزاران مبارز از فرزندان شما از افراد آگاه و با تجربه به فنون جنگی و افرای که در جبهه‌های جنگ علیه ظالمان، بعثی‌ها و تکفیری‌ها معروف هستند، ندای شما را لبیک گفته و امروز به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل پیوسته و در مدیریت، سازماندهی و فرماندهی موج طوفانی مبارزانی که در لبیک به فتوای شما راهی میادین جهاد شده اند، شرکت کرده‌ و به کمک نیروهای مسلح غیورمان آمده‌اند که در چندین جبهه در حال نبرد با این دشمن ظالم وحشی هستند.

سید ما مطمئن باشید که ما در کمین آن‌ها هستیم و آن‌ها قادر به عبور نخواهند بود؛ مگر اینکه از روی اجساد ما بگذرند.

«پیروزی تنها از آن خداوند عزیز و حکیم است».

ابومهدی المهندس

15 شعبان 1435 هجری قمری

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم امام موسی کاظم ابو مهدی المهندس آیت الله سیستانی داعش حشدالشعبی آیت الله سیستانی ابومهدی المهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور